Hvor meget tog du på i alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ditte_Marie skriver:

Det bliver hårdt - men har gjort det før

Men ville ønske at jeg kunne træne lige så hårdt som andre, men må jo bare bruge nogle andre metoder Håber bare ikke at der falder så meget sne at jeg ikke kan trille med barnevognen

og tænk: hvis jeg har gjort det før kan jeg gøre det igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

lilledittemor

Krussedulle skriver:

Jeg kan kun huske hvor meget i 2 graviditet .... : jeg tog 13 kg på.. : fødte i uge 41+4.. : var 8 kg lettere et døgn efter fødslen ... Nu er jeg gravid med nr 3, er 27 uger henne på lørdag, og har taget 4 kg på indtil nu

Det var heller ikke meget du tog på - og flot at du har holdt den så lavt i denne graviditet

Men man lærer vel også af sine fejl?

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

mor:) skriver:

og tænk: hvis jeg har gjort det før kan jeg gøre det igen

Det gør jeg også

Tak for støtten - hvor er du sød

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

wauw - det er også flot (: spiste du anderledes?

Øh nej... Jeg spiste MEGA usundt, take-away, slik osv. Var faktisk lidt et svin hvad det angik. Havde ikke overskud til at tænke på kosten på nogen måde og dyrkede heller ingen motion. Men jeg var bare en af de heldige, hvis barn sugede fedtet ud af mig. Og så var meget af vægtforøgelsen også væske. Og det forsvinder hurtigt!

Anmeld

24. november 2011

Krussedulle

Ditte_Marie skriver:

Det var heller ikke meget du tog på - og flot at du har holdt den så lavt i denne graviditet

Men man lærer vel også af sine fejl?

tror mere det er fordi jeg jeg har så meget i forvejen.. Var altså lige 24 kg tungere end for 5 år og 2 graviditeter siden ... godt det snart er slut, så man kan fokusere lidt på at komme i form igen

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Øh nej... Jeg spiste MEGA usundt, take-away, slik osv. Var faktisk lidt et svin hvad det angik. Havde ikke overskud til at tænke på kosten på nogen måde og dyrkede heller ingen motion. Men jeg var bare en af de heldige, hvis barn sugede fedtet ud af mig. Og så var meget af vægtforøgelsen også væske. Og det forsvinder hurtigt!

Hehe - gid man kunne leve sådan måske er det derfor nogle kvinder vælger at amme deres børn til de er 5-6år gamle?

Jeg HÅBER at jeg har meget væske i kroppen.. lige nu er der i hvert fald en del..

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

Krussedulle skriver:

tror mere det er fordi jeg jeg har så meget i forvejen.. Var altså lige 24 kg tungere end for 5 år og 2 graviditeter siden ... godt det snart er slut, så man kan fokusere lidt på at komme i form igen

Ja okay

Der er ikke noget bedre for selvværdet end at komme til at pleje sig selv igen

Anmeld

24. november 2011

Krussedulle

Ditte_Marie skriver:

Ja okay

Der er ikke noget bedre for selvværdet end at komme til at pleje sig selv igen

Præcis selvom de grimme strækmærker og overflødige kg er et vidunderligt men irriterende resultat af de smukke drenge jeg har fået

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

Krussedulle skriver:

Præcis selvom de grimme strækmærker og overflødige kg er et vidunderligt men irriterende resultat af de smukke drenge jeg har fået

Ja, kunne forestille mig at man bliver mere "afslappet" med sin krop når man har set hvad den kan præstere

Anmeld

25. november 2011

annec

Ditte_Marie skriver:

Det havde jeg så også  og det er jo kun blevet værre nu.

Jeg er på de +17kg nu, og har i hvert fald fire uger igen..

Jamen er det ikke også meget normalt?

Alle de veninder jeg har der har babyer, havde alle sammen taget mellem 15-25 kilo på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.