Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Shhhh.. sådan noget vil jeg ikke høre Hvor dejligt - gid det var mig
Shhhh.. sådan noget vil jeg ikke høre
Hvor dejligt - gid det var mig
Hehe, havde også nok fedt på mig i forvejen
Hvor meget har du taget på indtil videre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har godt nok først termin om 15 dage, men øv.. Vægten siger +18kg!
Ditte_Marie skriver: wauw! havde du meget væske i kroppen og ammer du?
wauw! havde du meget væske i kroppen og ammer du?
havde ingen væske, og ja, jeg ammer - så det er nok også lidt derfor
Ditte_Marie skriver: Jeg nærmer mig også de +20kg og det synes jeg bestemt ikke er sjovt.. Hvor meget har du taget på indtil videre?
Jeg nærmer mig også de +20kg og det synes jeg bestemt ikke er sjovt..
Puha, hvad har jeg taget på nu? Nok 15 tror jeg... Synes det er lidt svært når jordemoderens vægt vejer mere end min egen, så ved ikke helt hvad jeg skal regne med pga. min startvægt. Men skal vel lægge et par kg. til min egen vægt og så passer det... ??
Og nej, det er slet ikke sjovt
Ditte_Marie skriver: Ja - som overskriften siger... Hvor meget tog du på under hele din graviditet? Hvilken uge fødte du i? Hvor meget havde du tabt dig få dage efter fødslen? Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.
Ja - som overskriften siger...
Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.
Jeg tog 22 kilo på.. De fyldte godt i maven.
Jeg fødte 37+4
Puhaa, jeg fik aldrig vejet mig. Men en uge efter 1 kilo fra normalt vægten.. og 14 dage efter normalvægten dog stadigvæk noget løst hud her 2 måneder senere.
Tog 18 kg på. Og fødte i uge 35 + 2. Kan ikke huske hvornår der var væk. Denne graviditet ser det ud til at jeg når op på samme antal kilo
1. Jeg tog 10 kg. på ialt
2. Fødte 42+1
3. Havde tabt 8 kg., da vi blev udskrevet fra OUH efter 14 dage
kastede rigtig meget op og tabte mig ca 7kilo de første mdr og tog derefter ca 12 kilo på under resten af graviditeten.
blev sagt igang og fødte dagen efter min terminsdato altså 40+1
og ca 2uger efter fødslen havde jeg tabt mig ca 8kilo, skal dog siges jeg havde en del vand i kroppen.
Hold da op, det lyder til, at der er mange der har haft let ved at tabe sig efter fødslen Så nemt var det desværre ikke for mig! Jeg tog 14 kg. på under min sidste graviditet og fødte i uge 38+4. Da jeg blev gravid igen efter 1,5 år manglede jeg stadig at tabe 5 kg - SUK
Jeg er så i dag i uge 38+2 og har denne gang - indtil nu taget 8 kg. på, og dvs. at jeg vejer ca. det samme som jeg gjorde på dette tidspunkt første gang. Jeg har passet mere på med kosten og dyrket mere motion end under denne graviditet, og det har heldigvis virket lidt. Men nu frygter jeg bare, at jeg får lige så svært ved at tabe mig igen efter fødslen som første gang (jeg ammede de første 4 mrd. første gang, men det havde ikke den store effekt mht. vægten) .
MedRogn skriver: Lad os bare lave den aftale at det gør vi!
Lad os bare lave den aftale at det gør vi!
Det er bare en aftale!
Vi kan evt. holde hinanden i ørene, mht. vægtab ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128