Hvor meget tog du på i alt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

FrkLarsen

Ditte_Marie skriver:

Det er også rigtig flot, kan godt forstå at du er stolt! 

Ved hvordan det føles jeg tabte mig 12 kg lige inden jeg blev gravid - og det gør sgu lidt ondt at se at de er tilbage..

De 12kg skal du slet ikke tænke på, du er stadig gravid, og baby vokser jo i takt med jo længere du hen du komme i graviditeten .

De skal nok ryge af igen efter fødslen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

lilledittemor

mor:) skriver:

det lyder hårdt..også når du ikke kan løbe og sådan. man får jo også gået nogen lange ture og det gør jo også noget

Det bliver hårdt - men har gjort det før

Men ville ønske at jeg kunne træne lige så hårdt som andre, men må jo bare bruge nogle andre metoder Håber bare ikke at der falder så meget sne at jeg ikke kan trille med barnevognen

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

MedRogn skriver:

Lyder ikke som en dårlig idé!!  Lad os minde hinanden om det!

Jeg er seriøst frisk..

Jeg har allerede planlagt at jeg vil holde mig selv i ørene ved at lave en tråd herinde, med en ugentlig update - for jeg kan ikke hvis jeg ikke "skal stå til ansvar".. - så laver jeg bare en "jeg starter i morgen".. Det er nok kedeligt og fuldstændigt ligegyldigt for andre at læse - men så kan jeg ikke snyde med min kur

Anmeld

24. november 2011

Ansemusen

Ditte_Marie skriver:

Ja - som overskriften siger...

• Hvor meget tog du på under hele din graviditet?
  • Hvilken uge fødte du i?
  • Hvor meget havde du tabt dig få dage efter fødslen?

Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.

Jeg tog 22-23 kilo på. Blev sat igang to uger over termin, fødte på 15. dagen.

Mener at jeg havde vist nok kun havde tabt 6 kilo 3 dage efter fødslen. Men efter 11 uger var alle kiloene altså allerede væk, og der røg 8 mere mens jeg ammede (desværre røg 10 på igen, da jeg stoppede med at amme).

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

FrkLarsen skriver:

De 12kg skal du slet ikke tænke på, du er stadig gravid, og baby vokser jo i takt med jo længere du hen du komme i graviditeten .

De skal nok ryge af igen efter fødslen 

Jojo.. men hvis det så kun var 12kg der var kommet på.. men det er jo i hvert fald +17kg og har mindst fire uger igen.

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

Ansemusen skriver:

Jeg tog 22-23 kilo på. Blev sat igang to uger over termin, fødte på 15. dagen.

Mener at jeg havde vist nok kun havde tabt 6 kilo 3 dage efter fødslen. Men efter 11 uger var alle kiloene altså allerede væk, og der røg 8 mere mens jeg ammede (desværre røg 10 på igen, da jeg stoppede med at amme).

wauw - det er også flot (: spiste du anderledes?

Anmeld

24. november 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Ditte_Marie skriver:

Det bliver hårdt - men har gjort det før

Men ville ønske at jeg kunne træne lige så hårdt som andre, men må jo bare bruge nogle andre metoder Håber bare ikke at der falder så meget sne at jeg ikke kan trille med barnevognen

så er det bare at købe en skidragt/flyverdragt og gå de ruter hvor du ved at sneen altid bliver ryddet...men vigtigt at have det varmt...ellers får man svært ved at gå de lange ture.

god ide med at oprette tråd

Anmeld

24. november 2011

Krussedulle

Ditte_Marie skriver:

Ja - som overskriften siger...

• Hvor meget tog du på under hele din graviditet?
  • Hvilken uge fødte du i?
  • Hvor meget havde du tabt dig få dage efter fødslen?

Jeg ved godt at der har været mange emner omkring vægt - men har ikke kunne finde nogen som omhandlede hele graviditeten.

Jeg kan kun huske hvor meget i 2 graviditet .... : jeg tog 13 kg på.. : fødte i uge 41+4.. : var 8 kg lettere et døgn efter fødslen ... Nu er jeg gravid med nr 3, er 27 uger henne på lørdag, og har taget 4 kg på indtil nu

Anmeld

24. november 2011

lilledittemor

mor:) skriver:

så er det bare at købe en skidragt/flyverdragt og gå de ruter hvor du ved at sneen altid bliver ryddet...men vigtigt at have det varmt...ellers får man svært ved at gå de lange ture.

god ide med at oprette tråd

Du har ret

Ja, det med tråden er jo bare for at holde mig selv i ørene - men folk er jo selvfølgelig velkomne til at melde sig på hvis de vil

Anmeld

24. november 2011

FrkLarsen

Ditte_Marie skriver:

Jojo.. men hvis det så kun var 12kg der var kommet på.. men det er jo i hvert fald +17kg og har mindst fire uger igen.

Der er da kvinder der tager 30kg på 

De rasler af igen, amning suger også en del fedt ud af dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.