Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hansen1990 skriver: hvor spændende
hvor spændende
Jaaer meget, Jeg HÅBER
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Melanie-Marie92 skriver: Hej tøser, nu vil jeg lige spørge jer om der er nogen af jer der har været gravide, som havde øget, meget hvidt udflåd inden i testede positivt??
Hej tøser, nu vil jeg lige spørge jer om der er nogen af jer der har været gravide, som havde øget, meget hvidt udflåd inden i testede positivt??
hvis du er stoppet fra p-piller tror jeg det er svært at skelne mellem om det er graviditet, ÆL eller kroppens måde at finde en rytme i hormonerne der før blev holdt nede af p-pillerne
Melanie-Marie92 skriver: Det var så lidt Det er lige omvendt her, jeg vil sygt gerne ha en dreng først hvor manden helst vil ha en pige men ja, selvfølgelig, bare det er sundt og raskt, så kan man ikke ønske sig mere Ja, det er rigtig lækkert at det er en fredag... og det bliver da vildt spændende, jeg tror ikke jeg vil vide det når det er
Det var så lidt
Det er lige omvendt her, jeg vil sygt gerne ha en dreng først hvor manden helst vil ha en pige men ja, selvfølgelig, bare det er sundt og raskt, så kan man ikke ønske sig mere Ja, det er rigtig lækkert at det er en fredag... og det bliver da vildt spændende, jeg tror ikke jeg vil vide det når det er
Hvor sjovt at det er omvendt
Altså vil du ikke have kønnet at vide, når det er?
CelineAlexia skriver: Hvor sjovt at det er omvendt Altså vil du ikke have kønnet at vide, når det er?
Ja hehe nej, jeg synes det skal være en overraskelse, så jeg vil først vide det når den kommer ud
(Som om jeg kan holde det)
Giraffen skriver: hvis du er stoppet fra p-piller tror jeg det er svært at skelne mellem om det er graviditet, ÆL eller kroppens måde at finde en rytme i hormonerne der før blev holdt nede af p-pillerne
Jeg har ikke været på p-piller i et år, så tror ikke det er det, og det er jo somsagt en uge siden jeg havde ÆL og der havde jeg det ikke
Ja..det er et meget typisk tegn.
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Ja..det er et meget typisk tegn. KærligstSussie
Eeeej, det kilder helt i maven nu.. Jeg håber
Og tak for det
Melanie-Marie92 skriver: Jeg har ikke været på p-piller i et år, så tror ikke det er det, og det er jo somsagt en uge siden jeg havde ÆL og der havde jeg det ikke
uha jamen så er det jo en anden sag herfra
Giraffen skriver: uha jamen så er det jo en anden sag herfra
Hehe ja det er nemlig så
Mange tak
Melanie-Marie92 skriver: hvorfor ?
hvorfor ?
Fordi man skal gå med bind det er mega træls
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128