Er det et tegn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

M&N

Melanie-Marie92 skriver:

Hej tøser, nu vil jeg lige spørge jer om der er nogen af jer der har været gravide, som havde øget, meget hvidt udflåd inden i testede positivt??

Det havde jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

june1987

det havde jeg

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

CelineAlexia skriver:

Det havde jeg også

er det rigtigt?? ej jeg for alt for høje forventninger

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

june1987 skriver:

det havde jeg

hvorfor  ?

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

CelineAlexia skriver:

Det havde jeg også

kan se i skal til kønsscanning på min fødselsdag, spændende, hvad vil i helst ha ?

Og tillykke med at du er gravid

Anmeld

23. november 2011

1990h

Melanie-Marie92 skriver:

Hej tøser, nu vil jeg lige spørge jer om der er nogen af jer der har været gravide, som havde øget, meget hvidt udflåd inden i testede positivt??

Uhh hvornår har du testdag..

Anmeld

23. november 2011

M&N

Melanie-Marie92 skriver:

kan se i skal til kønsscanning på min fødselsdag, spændende, hvad vil i helst ha ?

Og tillykke med at du er gravid

Tusind tak 

Jeg ønsker helst en pige og manden ønsker sig helst en dreng. Men når det kommer til det, så ønsker vi os helst et sund og rask barn 

Og hvor sjovt det lige ligger på din fødselsdag :-) Og så lige på en fredag, må også være dejligt for dig, det er det hvertfald for os :-) Så kan vi vænne os hele weekenden om hvilke køn det er  ..

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

Hansen1990 skriver:

Uhh hvornår har du testdag..

den 1. december, men da jeg har en tid til gyne den 30. for at se om jeg overhovedet KAN blive gravid, tester jeg inden jeg tager der over, for hvis jeg er gravid er der ingen grund til at tage der over

Anmeld

23. november 2011

1990h

Melanie-Marie92 skriver:

den 1. december, men da jeg har en tid til gyne den 30. for at se om jeg overhovedet KAN blive gravid, tester jeg inden jeg tager der over, for hvis jeg er gravid er der ingen grund til at tage der over

hvor spændende

Anmeld

23. november 2011

Melanie Bjerre

CelineAlexia skriver:

Tusind tak 

Jeg ønsker helst en pige og manden ønsker sig helst en dreng. Men når det kommer til det, så ønsker vi os helst et sund og rask barn 

Og hvor sjovt det lige ligger på din fødselsdag :-) Og så lige på en fredag, må også være dejligt for dig, det er det hvertfald for os :-) Så kan vi vænne os hele weekenden om hvilke køn det er  ..

Det var så lidt

Det er lige omvendt her, jeg vil sygt gerne ha en dreng først hvor manden helst vil ha en pige men ja, selvfølgelig, bare det er sundt og raskt, så kan man ikke ønske sig mere

Ja, det er rigtig lækkert at det er en fredag... og det bliver da vildt spændende, jeg tror ikke jeg vil vide det når det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.