Kan stadig ikke tro det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Anonym trådstarter

Dinsen skriver:

STORT TILLYKKE, hvor er det fantastisk 

Tusinde tak

det er ikke til at tro endnu

Håber du nyder din graviditet og ikke har for mange gener

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

MSM skriver:

Stort tillykke.. de er da i hvert fald positive må man sige

Tusinde tak

Ja, det er de vidst... men alligevel svært at tro

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

kender vi hinanden? for så offentlig er min heller ikke ;D

Nææh, det tror jeg ik vi gør. Men kan bare se du er gravid på dit billede...  

synes det er spændende, når man ik er så langt fra hinanden

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Stort tillykke :-)

Tusinde tak

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Nææh, det tror jeg ik vi gør. Men kan bare se du er gravid på dit billede...  

synes det er spændende, når man ik er så langt fra hinanden

Nå okay - ellers vil det vise sig når du offentliggør dig

Men ja, er rart at have nogle at "følges" med Har du nogen symptomer? Jeg selv skal til scanning fredag, fordi jeg mistede sidst

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

TR skriver:

Stort tillykke herfra ..

Så må jeg os hellere prøve at have tankerne et andet sted

Tusinde tak

Ja, det kan i hvert fald varmt anbefales

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Nå okay - ellers vil det vise sig når du offentliggør dig

Men ja, er rart at have nogle at "følges" med Har du nogen symptomer? Jeg selv skal til scanning fredag, fordi jeg mistede sidst

Ja, det vil det da

Jeg har en del problemer med kvalme, svimmelhed, træthed og ømme bryster... suk! Men er sikker på grunden overskygger symptomerne, når jeg først tør tro på den er go' nok

Det er jeg virkelig ked af at høre.  Gik alt som det skulle til scanningen så?

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Ja, det vil det da

Jeg har en del problemer med kvalme, svimmelhed, træthed og ømme bryster... suk! Men er sikker på grunden overskygger symptomerne, når jeg først tør tro på den er go' nok

Det er jeg virkelig ked af at høre.  Gik alt som det skulle til scanningen så?

Jaa, symptomer er altid lidt svære, for mange af dem kan man jo døje med alligevel :/ først fredag jeg skal afsted - så ved ikke endnu men håber, tror ikke jeg kunne klare en abort mere på så kort tid :/ sidste abort var i september - 2 måneder siden! 2 aborter på 3 måneder - det ville være for vildt! :/

håber alt hos dig er okay, og at du bare kan nyde den gode nyhed 7 mdr. er lang tid at drømme om en baby, før det lykkedes - sådan føles det hvert fald

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

Jaa, symptomer er altid lidt svære, for mange af dem kan man jo døje med alligevel :/ først fredag jeg skal afsted - så ved ikke endnu men håber, tror ikke jeg kunne klare en abort mere på så kort tid :/ sidste abort var i september - 2 måneder siden! 2 aborter på 3 måneder - det ville være for vildt! :/

håber alt hos dig er okay, og at du bare kan nyde den gode nyhed 7 mdr. er lang tid at drømme om en baby, før det lykkedes - sådan føles det hvert fald

Uuh, så krydser jeg alt hvad der krydses kan og sender de mest positive tanker til dig fredag...

Det ville være forfærdeligt og det håber jeg ikke sker for dig/jer igen! Det skal nok gå! Det tror jeg på

Jeg glæder mig til d. 19. dec. hvor jeg skal have det bekræftet ved lægen -før tror jeg ikke jeg tør tro det  Men hvem ved, det kan være det går op for mig i morgen hvad der er sket  Og ja, 7 mdr. føles meeeget længe når man står med negativ test gang på gang... Men er egentlig ikke sååå lang tid, når man ser tilbage.

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Uuh, så krydser jeg alt hvad der krydses kan og sender de mest positive tanker til dig fredag...

Det ville være forfærdeligt og det håber jeg ikke sker for dig/jer igen! Det skal nok gå! Det tror jeg på

Jeg glæder mig til d. 19. dec. hvor jeg skal have det bekræftet ved lægen -før tror jeg ikke jeg tør tro det  Men hvem ved, det kan være det går op for mig i morgen hvad der er sket  Og ja, 7 mdr. føles meeeget længe når man står med negativ test gang på gang... Men er egentlig ikke sååå lang tid, når man ser tilbage.

Dine egne tests er lige så sikre som lægens Men ja, lad os nu se hvornår det går op for dig er spændende alt sammen

du skal hvert fald have held og lykke med det hele!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.