Kan stadig ikke tro det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
27 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. november 2011

Anonym trådstarter

jeg er (efter gaviditetstestenes udsagn) gravid!  

Efter 7 mdr. med store blandede følelser ser det ud til det endelig er lykkedes... Jeg forstår det stadig ikke og har en lille smule svært ved at forholde mig til det... Jeg har bestilt tid ved lægen d. 19. dec, så hvis hun kan bekræfte det kan jeg måske endelig begynde at tro på, at den er god nok!

Det var egentlig også denne måned jeg har tænkt aller mindst på det og vupti, så står jeg for første gang med en positiv test... Dejligt og skræmmende på samme tid... så er det ikke helt forkert, at hvis man har andre ting om ørerne og tankerne er et andet sted, så kan det lykkedes...  for at det lille spir vokser sig stort, sundt og rask  

mange  +  til alle jer derude der prøver! Sender spandevis af positive tanker jeres vej!

Holder mig lige ano, da jeg kun er 4+6 og kender nogle herinde, som vi venter lidt med at fortælle det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

STORT tillykke ! det er en fantastisk følelse af stå med en positiv test! Håber du får en dejlig nem graviditet, nu når du har kæmpet så længe

Anmeld

22. november 2011

mille25

et stort tillykke...

Anmeld

22. november 2011

Dinsen

STORT TILLYKKE, hvor er det fantastisk 

Anmeld

22. november 2011

MSM

Stort tillykke.. de er da i hvert fald positive må man sige

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Frk P. skriver:

STORT tillykke ! det er en fantastisk følelse af stå med en positiv test! Håber du får en dejlig nem graviditet, nu når du har kæmpet så længe

Tusinde tak og i ganske lige måde

Det er en ubeskrivelig følelse.

Glæder mig til at følge dig og dit lille vidunder i maven og håber jeg snart kan offentliggøre hvem jeg er

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

mille25 skriver:

et stort tillykke...

Tusinde tak

Anmeld

22. november 2011

Kløver

Anonym skriver:

Efter 7 mdr. med store blandede følelser ser det ud til det endelig er lykkedes... Jeg forstår det stadig ikke og har en lille smule svært ved at forholde mig til det... Jeg har bestilt tid ved lægen d. 19. dec, så hvis hun kan bekræfte det kan jeg måske endelig begynde at tro på, at den er god nok!

Det var egentlig også denne måned jeg har tænkt aller mindst på det og vupti, så står jeg for første gang med en positiv test... Dejligt og skræmmende på samme tid... så er det ikke helt forkert, at hvis man har andre ting om ørerne og tankerne er et andet sted, så kan det lykkedes...  for at det lille spir vokser sig stort, sundt og rask  

mange  +  til alle jer derude der prøver! Sender spandevis af positive tanker jeres vej!

Holder mig lige ano, da jeg kun er 4+6 og kender nogle herinde, som vi venter lidt med at fortælle det

Stort tillykke :-)

Anmeld

22. november 2011

Blirnokaldrigfru

Anonym skriver:

Tusinde tak og i ganske lige måde

Det er en ubeskrivelig følelse.

Glæder mig til at følge dig og dit lille vidunder i maven og håber jeg snart kan offentliggøre hvem jeg er

kender vi hinanden? for så offentlig er min heller ikke ;D

Anmeld

22. november 2011

TR

Anonym skriver:

Stort tillykke herfra ..

Så må jeg os hellere prøve at have tankerne et andet sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.