Hvad kan jeg gøre (rød numse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2009

Loggidut

Mie A skriver:

Så er der kogt klude, så håber jeg at det kan tage det værste... i morgen kyler jeg zinksalven ad h til og tager på apoteket og køber inotyol!! 1000 tak for hjælpen.

hov, tror lige du skal nøjes med en ting ad gangen...lol...ingen garanti for kludene virker hvis du samtidig med bruger salve!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2009

Millebasse

Inotyolcreme virker bedst når der ikke er hul på huden og kan godt svige lidt hvis den kommer på huden med hul. Når der er hul er kogtvandsklude som Loggi også foreslår de beste og så snart der ikke er hul mere, skal du bruge inotyol salve

Camilla - som ofte har med små røde numser at gøre på arbejdet..

Anmeld

19. februar 2009

Mie A

Hold da op hvor er de effektive de klude... hans numse er blevet meget pænere. Brugte selvfølgelig ikke zinksalve - og vil købe Inotyol - som jeg så kunne bruge i dag i stedet for klude Men den lille mand bliver hjemme hos sin moar i dag - så han kan få lov at løbe rundt med numsen bar en gang imellem. Han har lige lavet en flot dej midt på stuegulvet Hurra for trægulve!
Endnu engang tak for de gode råd.

Anmeld

19. februar 2009

Susan1978

Hej Mie

ja jeg ville også helt klart have anbefalet de der kogte klude, for sidste vinter hvor Emil fik så meget penicilin gik det også bare lige igennem ham og han fik også de vildeste åbne sår.. og 2 dage med kogte klude og han havde den fineste barnenumse igen.. Helt ærlig troede jeg ikke en dyt på det, da Loggi anbefalede mig det. Men jeg har simpelthen måtte trække hver en mistanke i mig igen.

Godt det virkede..

Susan

Anmeld

19. februar 2009

Loggidut

Ja det virker...og jeg gider simpelthen ikke skrive om det hvis ikke det var fordi det havde en virkning...

man kan sgu hurtig komme til at virke så gammelklog, men det er kanont ærgeligt de der gode gamle råd bare ryger i glemmebogen, og man med det samme køber sig fattig i alt muligt, når en omgang alm postevand kan gøre det.

Jeg er glad for det også virkede hos dig, og så er det nemt, i stedet for man absolut skal bruge en masse tid og penge på noget andet.

knus og endnu bedre bedring med numsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.