Nu ved jeg pludselig intet mere? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. november 2011

AnnaK89

Grundet vores handicappet datter, var det jo meningen, at vi skulle passes ekstra på - altså med hensyn til scanninger og prøver. 

Men sagen er nu den, at jeg igår fik et opkald fra den speciellæge, som skal følge os. Og han vil pludselig INTET gøre  

Det var meningen, at vi skulle have foretaget en moderkagebiopsi, men han mener, sådan lige ud af det blå, at den ikke kan påvise noget ting  Og det er jo løgn! En moderkagebiopsi, er jo til for, at påvise om der er kromosomfejl eller genfejl - samt mulige sygdomme. Og vi aner jo ikke om Lærkes sygdom er en genfejl eller hvad det er, så det chokere mig fuldstændig, at de nu intet vil gøre  

Ingen ekstra sikkerhed til os - han sagde bare at de ville kigge godt efter ved nakkefoldsscanning, men min datter ligner ikke en handicappet i ansigtet og det er ikke noget man kan se på en nakkefoldsscanning - vores tal dengang var 1:21000!!

Synes det er skide uretfærdigt! Og nu er jeg virkelig ude af mig selv 

Ved ikke hvad jeg skal gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Isabella_mor

kan i ikke bede om en ny læge eller trampe hårdt i gulvet. eller evt tage på en privatklinik??

Anmeld

22. november 2011

Rosa

Hvad med at gå til din egen læge og få ham/hende til at ringe dem op på hospitalet og råbe? Det kan da ikke være rigtigt!!!!! 

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

kan i ikke bede om en ny læge eller trampe hårdt i gulvet. eller evt tage på en privatklinik??

Jeg har forsøgt, at snakke med dem - de rokker sig ikke! 

Ved ikke om der er nogle privatklinikker heroppe, men det skal man vel også selv betale for? 

Anmeld

22. november 2011

Barbamama

Ej det kan jeg godt forstå du går helt i panik over. Det ville jeg også gøre. Specielt hvis I har fået det lovet.

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

Rosa skriver:

Hvad med at gå til din egen læge og få ham/hende til at ringe dem op på hospitalet og råbe? Det kan da ikke være rigtigt!!!!! 

Vi har lige skiftet læge, grundet flytning - så hun kender hverken os eller vores datter, men kan da prøve.

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

michella80 skriver:

Ej det kan jeg godt forstå du går helt i panik over. Det ville jeg også gøre. Specielt hvis I har fået det lovet.

Jeg er fuldstændig rundt på gulvet og blev helt mundlam igår da han sagde, at han intet ville gøre 

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Jeg har forsøgt, at snakke med dem - de rokker sig ikke! 

Ved ikke om der er nogle privatklinikker heroppe, men det skal man vel også selv betale for? 

ja det skal man.. der må da være en måde hvor i kan få det på... 

ellers må i sgu kunne klage osv. jeg forstår godt at i ikke har lyst til at få endnu et barn med et handikap.. 

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

ja det skal man.. der må da være en måde hvor i kan få det på... 

ellers må i sgu kunne klage osv. jeg forstår godt at i ikke har lyst til at få endnu et barn med et handikap.. 

Vil bestemt klage - men hvem klager man til?

Der er en pige mere i DK som har det samme som Lærke, og hendes forældre har lige fået et barn mere - de var hele møllen igennem, med fostervandsprøve, mr-scanning og ekstra scanninger - så synes slet ikke det kan passe, at vi overhovedet ikke bliver tilbudt nogen ting 

Anmeld

22. november 2011

Barbamama

AnnaKJ skriver:

Jeg er fuldstændig rundt på gulvet og blev helt mundlam igår da han sagde, at han intet ville gøre 

Ja det kan jeg sørme godt forstå! Så kan I så få lov og gå og spekulere indtil I får jeres barn i armene. Det er ikke fair. Havde I snakket om at få abort hvis jeres barn havde samme sygdom som jeres datter?

Og hvordan går det med jeres smukke pige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.