Nu ved jeg pludselig intet mere? :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Vil bestemt klage - men hvem klager man til?

Der er en pige mere i DK som har det samme som Lærke, og hendes forældre har lige fået et barn mere - de var hele møllen igennem, med fostervandsprøve, mr-scanning og ekstra scanninger - så synes slet ikke det kan passe, at vi overhovedet ikke bliver tilbudt nogen ting 

kan man ikke klage til noget patient klagenævn?? 

ja det lyder da virkelig underligt.

er det nogen du har kantakt til, som du evt kunne få støtte og vejledning igennem.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

AnnaK89

michella80 skriver:

Ja det kan jeg sørme godt forstå! Så kan I så få lov og gå og spekulere indtil I får jeres barn i armene. Det er ikke fair. Havde I snakket om at få abort hvis jeres barn havde samme sygdom som jeres datter?

Og hvordan går det med jeres smukke pige?

Ja, vi er blevet enige om, at fejler barnet noget, så skulle vi have en abort - men det har vi jo så ikke muligheden for nu 

Jamen, Lærke trives rigtig godt - bortset fra at hun er syg lige nu (som mange andre børn ), men hun er så fin og er skøn

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

isabellamor skriver:

kan man ikke klage til noget patient klagenævn?? 

ja det lyder da virkelig underligt.

er det nogen du har kantakt til, som du evt kunne få støtte og vejledning igennem.?

Måske - jeg må hellere undersøge det.

Ja, jeg har kontakt med moderen, og har skrevet til hende. 

Anmeld

22. november 2011

Ansemusen

Det kan IKKE være rigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I SKAL trampe i gulvet, skælde ud og hive i alle strenge til I får hvad I har ret til! Det er jo fuldstændigt uacceptabelt

SELVFØLGELIG skal I passes ekstra på! Ellers må I skifte sygehus eller noget...

Jeg ville ikke tøve et sekund med at ringe til Gud og hver mand for at få trumfet min vilje igennem i en lignende sag!

Anmeld

22. november 2011

Isabella_mor

AnnaKJ skriver:

Måske - jeg må hellere undersøge det.

Ja, jeg har kontakt med moderen, og har skrevet til hende. 

jeg håber i finder frem til noget så du kan få de prøver du er blevet lovet... 

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

Ansemusen skriver:

Det kan IKKE være rigtigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I SKAL trampe i gulvet, skælde ud og hive i alle strenge til I får hvad I har ret til! Det er jo fuldstændigt uacceptabelt

SELVFØLGELIG skal I passes ekstra på! Ellers må I skifte sygehus eller noget...

Du har ret - det er fuldstændig uacceptabelt 

Det eneste sygehus som ligger tæt på os er Ålborg, hvor de laver de her undersøgelser og det ligger en time væk fra os. Hvis vi skal på et andet, så vil Skejby være det nærmeste efter Ålborg - men det er 2 timers kørsel hver vej

Anmeld

22. november 2011

Ansemusen

AnnaKJ skriver:

Du har ret - det er fuldstændig uacceptabelt 

Det eneste sygehus som ligger tæt på os er Ålborg, hvor de laver de her undersøgelser og det ligger en time væk fra os. Hvis vi skal på et andet, så vil Skejby være det nærmeste efter Ålborg - men det er 2 timers kørsel hver vej

Jeg ville stadig vælge at køre den lange vej, hvis det kunne løse problemet! Men synes primært I skal gå efter at få ham nøden af en overlæge til at ændre mening! Eller rettere holde hvad han havde lovet!!!

Anmeld

22. november 2011

Barbamama

AnnaKJ skriver:

Ja, vi er blevet enige om, at fejler barnet noget, så skulle vi have en abort - men det har vi jo så ikke muligheden for nu 

Jamen, Lærke trives rigtig godt - bortset fra at hun er syg lige nu (som mange andre børn ), men hun er så fin og er skøn

Det kan jeg godt forstå. Jeg ville have taget samme beslutning. Det er godt nok hårdt at I ikke engang bliver stillet over for det valg. Ved I om det er jeres gener der har gjort at Lærke har fået den sygdom/handicap?

Dejligt at høre at Lærke har det godt. Og ja der er mange syge børn. Jeg har selv en hjemme med falsk strubehoste!

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

michella80 skriver:

Det kan jeg godt forstå. Jeg ville have taget samme beslutning. Det er godt nok hårdt at I ikke engang bliver stillet over for det valg. Ved I om det er jeres gener der har gjort at Lærke har fået den sygdom/handicap?

Dejligt at høre at Lærke har det godt. Og ja der er mange syge børn. Jeg har selv en hjemme med falsk strubehoste!

Åh stakkel - det er så trælst når de er syge

Vi ved desværre intet, så derfor kunne det være rart, at have et valg. Men det får vi ikke nu. Det er dybt frustrerende

Anmeld

22. november 2011

AnnaK89

Ansemusen skriver:

Jeg ville stadig vælge at køre den lange vej, hvis det kunne løse problemet! Men synes primært I skal gå efter at få ham nøden af en overlæge til at ændre mening! Eller rettere holde hvad han havde lovet!!!

Jeg kunne også sagtens finde på, at køre til Skejby, men ved til gengæld også, at efter man har fået foretaget sådan en prøve, så skal man holde sig i ro, og helst ligge, da man har en øget chance for abort efter indgrebet. Og så synes jeg 2 timers kørsel er lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.