DK sender børn for tidligt af sted i vuggestue...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

K&S

Anton startede i DP 4 dage efter han fyldte 10 måneder og det passede perfekt - han var klar til at komme ud og opleve noget andet end mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Tona

Amanda startede i DP da hun var 9 mdr og hun var klar og det var klart det bedste for hende. Vi har så valgt at gøre det at hun kun er afsted få timer hver dag og fri fredag. Det føler jeg er en god løsning for os. Hun får lov at lege med de andre børn og hygge sig med det og alligevel være mest hjemme hos os  

Det er selvfølgelig ikke alle der har den mulighed, (med de få timer dagligt og fri fredag altså), men jeg er meget glad for at vi har  

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Min søn blev sendt afsted som 7 mdr.

Anmeld

22. november 2011

chael

Babymor2010 skriver:

Dagens artikel fra Ekstra Bladet lyder således.... 

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1661785.ece

DK har nordisk rekord i at sende børn tidligt af sted - og de skal min. være hjemme i 1 år... 

Jeg sendte min datter afsted lige da hun var blevet 10 mrd., og det var på tide - både for hende og mig  Det vil jeg ikke mene er for tidligt, når vi begge var klar.  

Det er jo meget individuelt.

Stod det til mig, så syntes jeg 2 år hjemme pr. Barn er passende.

Jeg syntes alt under 1 år er aaaalt for tidligt.

Og jo, har selv afleveret mine unger, da de var under 1 år. Hvilket har resulteret i mange tåre, både fra mig men så sandelig også mine unger. Hvilket simpelthen ikke er fair.

Man burde ihvertfald have tilbuddet at gå hjemme 2 år. Så kan man jo selv vælge hvor meget man vi gå hjemme.

Ja, jeg ville sgu nok ikke holde 2 år hjemme ud, men ihvertfald 1 år.

*Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.