Hvem bor barnet hos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

MetteS81

Leneur skriver:

Jeg har stemt MOR men da vi jo ingen kontakt har til Silje's far siger det vist sig selv....

Jeg tager hatten af for din helt fantastiske svære beslutning du har taget mht. at jeres barn skal bo ved sin far. Det har garanteret ikke været nemt for dig men du har gjort det der er bedst for jeres barn og det er lige sådan det skal være og ikke hvad der er "normalt", bare fordi det er sådan det plejer at være.

Du får lige et og så håber jeg at du bruger os herinde når og hvis der er nogen der prøver på at få dig til at føle dig som en dårlig mor, for det er du absolut IKKE, du har kun tænkt på dit barn's ve og vel, før dig selv.

Rigtig godt skrevet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Mariajny

Anonym skriver:

øohagåhaglglojeg spørger fordi vi desværre er gået fra hinanden og min mand har fået vores søn.

Vi har flere skilsmisser/break-ups i familien og der er det altid endt med at det er moren der har fået børnene, så jeg føler mig ene.

Min søn bor også ved hans far, og har han gjort i 1.5 år. Før havde vi ham en uge hver, men da min søn startede i skole, kunne han ikke helt finde ud af det mere. Dengang arbejde jeg aften hver anden uge. Så det blev farmand der fik ham, da han også bor tættest på skolen osv. Det fungere super godt, jeg har ham hver anden weekend, og fra tirsdag til onsdag i alle ugerne. Syntes det er flot at man kan se ud over sin egen næse. Krammer til dig

Anmeld

22. november 2011

Leneur

MetteS81 skriver:

Rigtig godt skrevet!

Tak...

Anmeld

22. november 2011

Anneiris

Anonym skriver:

han er i fast arbejde mens jeg har haft nogle persolige problemer der gør at jeg stadig er på kontanthjælp.

Jeg er også på kontanthjælp, og min datters far er i fast arbejde, men hun bor ved mig  
Som der tidligere blev skrevet kan man godt være en fantastisk mor, selv om man er på kontanthjælp.

Hvor gammel er Jeres barn? 

Anmeld

23. november 2011

Lisbeth85

Min søn bor hos mig, og besøger sin far hveranden lørdag-søndag... Han er 13 mdr. i dag, og har set sin far jævnligt siden fødslen.

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Laura bor hos mig, men hvis hendes far gerne ville have hende hos sig, ville jeg være åben

Håber du er ok - du virker lidt traurig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.