Hvem bor barnet hos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvem bor jeres barn hos?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.147 visninger
25 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

jeg spørger fordi vi desværre er gået fra hinanden og min mand har fået vores søn.

Vi har flere skilsmisser/break-ups i familien og der er det altid endt med at det er moren der har fået børnene, så jeg føler mig ene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

wamse

min ældste søn bor hos sin far, de 2 yngste ved mig.

så har stemt blank på afstemningen, da der ikke var en passende svarmulighed 

Anmeld

21. november 2011

K&S

Anonym skriver:

jeg spørger fordi vi desværre er gået fra hinanden og min mand har fået vores søn.

Vi har flere skilsmisser/break-ups i familien og der er det altid endt med at det er moren der har fået børnene, så jeg føler mig ene.

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke selv står i situationen, men må jeg spørge, hvad grunden er til, at faren har fået jeres barn?

Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg synes det er sjældent, man hører om det.

Anmeld

21. november 2011

*Sofie*

Vores datter bor hos mig

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke selv står i situationen, men må jeg spørge, hvad grunden er til, at faren har fået jeres barn?

Jeg spørger af ren nysgerrighed, da jeg synes det er sjældent, man hører om det.

han er i fast arbejde mens jeg har haft nogle persolige problemer der gør at jeg stadig er på kontanthjælp.

Anmeld

21. november 2011

K&S

Anonym skriver:

han er i fast arbejde mens jeg har haft nogle persolige problemer der gør at jeg stadig er på kontanthjælp.

Tusind tak for svaret

Anmeld

21. november 2011

MelikkazMoar

min kærestes søn på 4 år har adresse hos os, og har fra de gik fra hinanden og ind til i sommers boet hos os, i sommers delte vi så op, så han er en uge hos hver af os..

jeg synes det er stort af dig at overlade dit barn til fadderen.. jeg kan godt søtte mig ind i det kan være en svær beslutning når alle andre gør noget andet ..

i lang tid sagde mine venner og familie jo også at jeg ikke rigtig kunne kalde mig bonus mor o.l. når mikkel jo sldrig var der.. - de havde jo bare antaget at mikkel (som mange andre børn) boede hos mor og var ved far hver anden weekend .. men i vores situration var det stik modsat .. men det er ikke det folk nogmalt tænker ..

jeg håber i finder ud af den løsning der passer jer bedst ..

Anmeld

21. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter bor hos mig. Der var aldrig snak om, hun skulle bo hos sin far, da hun er så lille, men jeg vil ikke udelukke det kunne skifte om nogle år.

Anmeld

21. november 2011

TaAsJu

Jeg har stemt far, for vores pige bor ved os. Det var aftalene min mand og hans x havde da hun blev gravid. Og det er sådan det er blevet hun er 6 1/2 år nu...

Anmeld

22. november 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Derfor kan du godt være en fantastisk mor.

Jeg har også haft en del kriser i mit liv, som gjorde at jeg gav mit arbejde fingeren og derfor går arbejdsløs. Eller sygemeldt for at det ikke skal være løgn.

Hans far er i fast arbejde, men ved gud en social katastrofe, hvis han skulle have det daglige ansvar for vores søn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.