Hvem bor barnet hos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Carina1977

Min søn bor hos mig, men det var noget både hans far og jeg var enige om 

Er ked af at høre at det er endt sådan for dig  

Man må sidde tilbage med en tom følelse indeni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

litri

Min søn bor hos mig, og har gjort det siden Han var 2 år hvor faren flyttede.
DEt har aldrig været på tale om far skulle have bopæl.
Min søn er hos får hver anden weekend, hver anden jul og nytår. Har har lige stort set frasagt sig ferier i sf.

Anmeld

22. november 2011

celkt

min ex og jeg har delt med en til hver. Og det er helt fantastisk hårdt at undvære min dreng, så jeg har en lille fornemmelse af hvad du går igennem. Men prøv at se sådan på det, at gøre hvad der er bedst for barnet/børnene er måske ikke altid så fedt for forældrene, men det er helt klart det bedste alligevel.

Stort  til dig.

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

jeg spørger fordi vi desværre er gået fra hinanden og min mand har fået vores søn.

Vi har flere skilsmisser/break-ups i familien og der er det altid endt med at det er moren der har fået børnene, så jeg føler mig ene.

Jeg har haft dem alle 3.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

celkt skriver:

min ex og jeg har delt med en til hver. Og det er helt fantastisk hårdt at undvære min dreng, så jeg har en lille fornemmelse af hvad du går igennem. Men prøv at se sådan på det, at gøre hvad der er bedst for barnet/børnene er måske ikke altid så fedt for forældrene, men det er helt klart det bedste alligevel.

Stort  til dig.

Anmeld

22. november 2011

Benjamins'mor

Altså nu bor min søn med begge forældre.

Men da mine forældre blev skilt, blev både mig og min lillebror boende ved min far, af de årsager vi var så store så det var synd vi skulle skifte omgivelser. Min mor fik så min lillesøster. Hun flyttede direkte hjem til en ny mand.

Anmeld

22. november 2011

wamse

celkt skriver:

Stort  til dig.

Det var lige præcis den løsning vi også her valgte 

Nogengange er man nød til at tage et super svært valg, også selvom det føles som ens hjerte bliver smadret i millioner af stykker, men ens kærlighed er så stor, at man bærer på smerten, for det er vores byrde.

Anmeld

22. november 2011

Granice

Jeg har stemt mor, fordi jeg pt. har alle mine 3 børn boende hos mig.
Den store jeg har er der ingen tvivl om da hans far og jeg aldrig har haft fælles forældremyndighed. Men de to små har så en anden far, de bor ved mig.
Men deres far har nu søgt statsforvaltingen om at få ændret samværet og vil nu gerne have datteren, det kommer efter jeg har fået bevilliget børnebidrag fra ham. Så jeg skal i statsforvaltingn i morgen.

Men jeg har gået sygmeldt i 2 år nu og i juni månede kom jeg på kontanthjælp.
Jeg har også personlige problemmer, men husk at det er børnenes tarv det gælder..

Men jeg synes det er flot og meget stort af dig, at give faderen retten til barnet.

Det er vigtigt at understrege at jeg går ind for hvad der er bedst for barnet.

sender dig lige et stort

Anmeld

22. november 2011

Leneur

Jeg har stemt MOR men da vi jo ingen kontakt har til Silje's far siger det vist sig selv....

Jeg tager hatten af for din helt fantastiske svære beslutning du har taget mht. at jeres barn skal bo ved sin far. Det har garanteret ikke været nemt for dig men du har gjort det der er bedst for jeres barn og det er lige sådan det skal være og ikke hvad der er "normalt", bare fordi det er sådan det plejer at være.

Du får lige et og så håber jeg at du bruger os herinde når og hvis der er nogen der prøver på at få dig til at føle dig som en dårlig mor, for det er du absolut IKKE, du har kun tænkt på dit barn's ve og vel, før dig selv.

Anmeld

22. november 2011

annec

Anonym skriver:

jeg spørger fordi vi desværre er gået fra hinanden og min mand har fået vores søn.

Vi har flere skilsmisser/break-ups i familien og der er det altid endt med at det er moren der har fået børnene, så jeg føler mig ene.

Nu bor mig og min kæretse godt nok sammen med vores søn.

Men da mine forældre blev skildt, boede jeg også sammen med min far. Og var kun ved min mor hver anden weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.