Hormonspiral = ingen blødninger?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

MortilCilas

Anonym skriver:

Hvordan virker kobberspiral så på dig?

Jeg har min egen cyklus, har haft smerter af den, men ikke slemme og det er ganske normalt, den fungere som den skal,

Dog lidt kraftigere mens, men som tiden går er den blevet næsten som den var inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

vitapigen skriver:

Nej kan overhovedet ikke mærke min til daglig, men min kæreste har desværre stødt på den ved sex, hvilket ikke var en særlig behagelig fornøjelse Men det er kun sket nogle få gange heldigvis

Kan godt forstå du er nervøs... det var jeg også, men tænk på at du har født og det gør altså pænt mere ondt end at få sat en spiral op Og så er det hurtig overstået

Men din læge tager altså fejl mht blødninger. Nogle får mens, andre gør ikke Men det bedste er jo at man ikke skal bekymre sig om prævention de næste 5 år!!!

Så hvis mine pletblødninger snart forsvinder og min kæreste ikke stikker sig på trådene igen vil jeg klart anbefale at få en hormin spiral

uha, gjorde det ondt på din kæreste at "støde ind i den", eller?

men ellers dejligt at du ikke mærker noget til den ellers.

Godt at høre at selve indlægningen går stærkt, og ja, det kan knap gøre mere ondt end at føde!

Anmeld

22. november 2011

vitapigen

Anonym skriver:

uha, gjorde det ondt på din kæreste at "støde ind i den", eller?

men ellers dejligt at du ikke mærker noget til den ellers.

Godt at høre at selve indlægningen går stærkt, og ja, det kan knap gøre mere ondt end at føde!

Det gjorde ikke ondt, men det var meget ubehageligt

Men pøj pøj med det, hvis du vælger at få en spiral

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.