prævention efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

nathja

BigBabyWish skriver:

Okay, hmm jamen min læge mente det var helt ok eftersom jeg ikke ammede at jeg startede på prævention igen men jeg skal op til hende i dag senere så der spørger jeg hende da lige ...

min havde sagt nej også selvom jeg  ikke ammede da hun mener det er alt for tidligt.. der er jo en grund til at man kommer til 8 ugers undersøgelse, det er for at lægen kan se om din krop er "tilbage ved normalen" og derefter snakker man med lægen om hvad der passer en bedst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Filippa & Liva

nathja skriver:

min havde sagt nej også selvom jeg  ikke ammede da hun mener det er alt for tidligt.. der er jo en grund til at man kommer til 8 ugers undersøgelse, det er for at lægen kan se om din krop er "tilbage ved normalen" og derefter snakker man med lægen om hvad der passer en bedst

underligt at min læge så mente det var helt i orden her.

tror jeg tager en snak med hende igen for at høre ad om det nu også er helt ok.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Cilas skriver:

Jeg fik en kobberspiral, da jeg på ingen måde vil have hormon ind i min krop, og min krop reagered normalt

dejligt at din krop reagerede normalt, det kan man da ikke sige den gør her desværre ... (endnu)

Anmeld

21. november 2011

oerbaek

jeg er ikke startet på noget endnu efter denne fødsel (han er 8 mdr.) men har heller ikke fået min mens endnu og jeg ammer ham stadig... meeen jeg skal have en hormon spiral når jeg er færdig med at amme, jeg har prøvet kobberspiralen da jeg, som en anden skriver, heller ikke er glad for alle de hormoner, men jeg kunne simpelthen ikke enes med den der kobberspiral.... 

Anmeld

21. november 2011

sne190810

Cilas skriver:

Jeg fik en kobberspiral, da jeg på ingen måde vil have hormon ind i min krop, og min krop reagered normalt

Sådan er det også her.

Og jeg fik den lagt op ca. 2½måned efter fødsel. Mærkede ingenting, hverken dér eller senere. Kan anbefales

Anmeld

21. november 2011

sne190810

sne190810 skriver:

Sådan er det også her.

Og jeg fik den lagt op ca. 2½måned efter fødsel. Mærkede ingenting, hverken dér eller senere. Kan anbefales

... Og så koster den kun 300 kr, og holder i 5 år +/-

Anmeld

21. november 2011

Clisolka

Jeg begyndte på p-piller da min datter var 9½ mrd., der tænkte jeg det var på tide at få gang i systemet igen (havde ikke haft min mens siden fødslen)  Men jeg har haft lidt problemer med mavsen siden jeg startede for 3 mrd. siden, så kroppen har ikke helt "tilladt" dem endnu. Men jeg har ikke pletblødt 

Anmeld

21. november 2011

sabrina89

Jeg har fået p-piller selvom jeg ammer. Havde også hørt at det ikke var så smart når man ammer. Men min læge sagde at hvis amningen køre uden problemer og man producer godt med mælk var det helt ok. Da hun sagde at p-piller kan sænke produktion af mælk lidt

Anmeld

21. november 2011

bobbles

BigBabyWish skriver:

Okay, jamen har du så ikke menstruationer ved en hormon spiral eller hvordan?

jeg har ikke hormon spiral endnu der skulle lige være penge til det for nu har vi lige holdt barnedåb igår, men indtil videre bruger vi kondom, men jeg skal nok have mig en hormon spiral, i januar bliver det nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.