prævention efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Levi&LilysMor

vi bruger kondom, da jeg slet ikke har været ved lægen til 8 ugers undersøgelse, men har besluttet at det er mini piller jeg skal have, jeg har hørt at p piller ikke var godt at tage når man ammer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Filippa & Liva

Happiness skriver:

Hmm... Mener det var 10 uger efter fødslen.

Surt at bløde konstant Mon ikke bare kroppen skal vende sig til dem igen. Noget med der kan gå 3 måneder, før det er normalt igen.

Jo, det er jo det.

Så jeg ser tiden an.

Anmeld

21. november 2011

nathja

BigBabyWish skriver:

Nå for søren, okay.

men dejligt at mini piller fungerede godt for dig.

Jeg ammer ikke så fik allerede lov til at starte på p piller for en uge siden (jeg fødte for en måned siden) men min krop kan da slet ikk finde ud af det lige nu.

min læge havde ikke giver dig noget før 8 uger efter fordi kroppen skal lige have lov til at rette lidt op selv, hun sagde at alt før de 8 uger er meget for tidligt og ikke godt for kroppen

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

LevisMor skriver:

vi bruger kondom, da jeg slet ikke har været ved lægen til 8 ugers undersøgelse, men har besluttet at det er mini piller jeg skal have, jeg har hørt at p piller ikke var godt at tage når man ammer...

Ja, det er rigtigt så hvis du ammer er mini piller nok en god løsning.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

nathja skriver:

min læge havde ikke giver dig noget før 8 uger efter fordi kroppen skal lige have lov til at rette lidt op selv, hun sagde at alt før de 8 uger er meget for tidligt og ikke godt for kroppen

Okay, hmm jamen min læge mente det var helt ok eftersom jeg ikke ammede at jeg startede på prævention igen men jeg skal op til hende i dag senere så der spørger jeg hende da lige ...

Anmeld

21. november 2011

bobbles

BigBabyWish skriver:

Hvilken form for prævention brugte i efter at have født?

Og hvordan reagerede jeres krop på det?

Jeg er begyndt på p piller for en uges tid siden og min krop er da fuldkommen ude af takt ...

var til lægen til 8 ugers undersøgelse, og der spurte jeg ind til en p stav det koster ca 1500 kr og holder i 3 år.. men det ville hun ikke anbefale da de mest brugte det til retartederede og folk der ikke må få børn af gode grunde. Så hun anbefalede en hormon spiral som koster ca 1200 kr. og holder i 5 år, og blødningerne holder næsten op, og 75-80 procent holder helt op med at bløde..

Anmeld

21. november 2011

Levi&LilysMor

BigBabyWish skriver:

Ja, det er rigtigt så hvis du ammer er mini piller nok en god løsning.

bare det virker så er jeg glad

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

LevisMor skriver:

bare det virker så er jeg glad

Præcis.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Frøken Christiansen skriver:

var til lægen til 8 ugers undersøgelse, og der spurte jeg ind til en p stav det koster ca 1500 kr og holder i 3 år.. men det ville hun ikke anbefale da de mest brugte det til retartederede og folk der ikke må få børn af gode grunde. Så hun anbefalede en hormon spiral som koster ca 1200 kr. og holder i 5 år, og blødningerne holder næsten op, og 75-80 procent holder helt op med at bløde..

Okay, jamen har du så ikke menstruationer ved en hormon spiral eller hvordan?

Anmeld

21. november 2011

MortilCilas

Jeg fik en kobberspiral, da jeg på ingen måde vil have hormon ind i min krop, og min krop reagered normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.