prævention efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.662 visninger
28 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Filippa & Liva

Hvilken form for prævention brugte i efter at have født?

Og hvordan reagerede jeres krop på det?

Jeg er begyndt på p piller for en uges tid siden og min krop er da fuldkommen ude af takt ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Happiness

Jeg har fået en kobberspiral. Jeg har pletblødt lidt, men ellers har jeg intet mærket til den

Så er godt tilfreds, selv om det var ubehageligt at få den lagt

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

Jeg begyndte på p-piller 8 uger efter jeg havde født, og puha. Jeg kan lige pludselig ikke tåle p-piller, blev rigtigt oppustet og kastede op.. Så skal holde en pause på 6 mdr, hvilket slutter her til december, og så skal jeg igang igen.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Happiness skriver:

Jeg har fået en kobberspiral. Jeg har pletblødt lidt, men ellers har jeg intet mærket til den

Så er godt tilfreds, selv om det var ubehageligt at få den lagt

Dejligt at du kun har pletblødt lidt, her bløder jeg konstant lige nu så det er træls når man ellers lige var stoppet med at bløde efter fødslen.

Hvornår efter fødslen fik du lagt kobberspiral?

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Benjamins'mor skriver:

Jeg begyndte på p-piller 8 uger efter jeg havde født, og puha. Jeg kan lige pludselig ikke tåle p-piller, blev rigtigt oppustet og kastede op.. Så skal holde en pause på 6 mdr, hvilket slutter her til december, og så skal jeg igang igen.

Øv, hvor træls at du reagerede ved at kaste op.

Hvad så uden p piller, var din krop så "normal?"

Jeg kaster da heldigvis ikke op nu hvor jeg er startet på pillerne igen, jeg bløder bare.

Anmeld

21. november 2011

nathja

jeg blev sat på mini-piller 8 uger efter fødslen da jeg ammede og det fungerede godt når jeg huskede at tage dem.. fik at vide at jeg ikke under nogen omstændigheder måtte få p-piller på grund af amning og alder.. kvinder over 30 må helst ikke få dem da de indeholder nogen hormoner der ikke er så heldige når man er lidt ældre

Anmeld

21. november 2011

Benjamins'mor

BigBabyWish skriver:

Øv, hvor træls at du reagerede ved at kaste op.

Hvad så uden p piller, var din krop så "normal?"

Jeg kaster da heldigvis ikke op nu hvor jeg er startet på pillerne igen, jeg bløder bare.

Overhovedet ikke, har det ligesom før.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

nathja skriver:

jeg blev sat på mini-piller 8 uger efter fødslen da jeg ammede og det fungerede godt når jeg huskede at tage dem.. fik at vide at jeg ikke under nogen omstændigheder måtte få p-piller på grund af amning og alder.. kvinder over 30 må helst ikke få dem da de indeholder nogen hormoner der ikke er så heldige når man er lidt ældre

Nå for søren, okay.

men dejligt at mini piller fungerede godt for dig.

Jeg ammer ikke så fik allerede lov til at starte på p piller for en uge siden (jeg fødte for en måned siden) men min krop kan da slet ikk finde ud af det lige nu.

Anmeld

21. november 2011

Filippa & Liva

Benjamins'mor skriver:

Overhovedet ikke, har det ligesom før.

Heldige dig!

Håber også snart min krop finder ud af det igen men det kan jo sagtens tage tid.

Anmeld

21. november 2011

Happiness

BigBabyWish skriver:

Dejligt at du kun har pletblødt lidt, her bløder jeg konstant lige nu så det er træls når man ellers lige var stoppet med at bløde efter fødslen.

Hvornår efter fødslen fik du lagt kobberspiral?

Hmm... Mener det var 10 uger efter fødslen.

Surt at bløde konstant Mon ikke bare kroppen skal vende sig til dem igen. Noget med der kan gå 3 måneder, før det er normalt igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.