Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissMaria skriver: 70 + porto, er mere end jeg vil give.... Men tak for svar
70 + porto, er mere end jeg vil give.... Men tak for svar
Hvad vil du gi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Nolge bestemte mærker ? Jeg har to fra Molo som næsten er helt nye .. De er blevet vasket 3 gange begge to , og så har jeg en fra FAST .. Og en mere fra Molo som jeg ikke ved om du syns er neutral
Nolge bestemte mærker ?
Jeg har to fra Molo som næsten er helt nye .. De er blevet vasket 3 gange begge to , og så har jeg en fra FAST .. Og en mere fra Molo som jeg ikke ved om du syns er neutral
De 3 første kan hun godt bruge - hvad skal du have for dem?
Den sidste kan jeg ikke lige overskue.. :-)
Balinus skriver: De 3 første kan hun godt bruge - hvad skal du have for dem? Den sidste kan jeg ikke lige overskue.. :-)
Vi kan sige 150 inkl. porto ?
morethanperfect skriver: Vi kan sige 150 inkl. porto ?
Det er en aftale..... :-)
Skriver lige til dig privat....
Den lykkelige skriver: Jeg har nogle.. se i annoncer..
Jeg har nogle.. se i annoncer..
Du har 4 heldragter - st 74, hvad skal du have for dem?
Men der var da ingen bodyer m. l/a, vel???
malo skriver: Jeg har nogle "pigede" langærmede bodystockings i str. 74 og 80, har også natdragter, kan tage billeder i aften hvis du er interesseret.
Jeg har nogle "pigede" langærmede bodystockings i str. 74 og 80, har også natdragter, kan tage billeder i aften hvis du er interesseret.
Det vil jeg gerne have - hvis det ikke er for besværligt.... :-)
*Sofie* skriver: Jeg har nogle langærmede bodyer i denne tråd på side 2 https://www.baby.dk/debat/127458pi2/toej--piger/pigetoej-saelges-str-62--68--74.aspx
Jeg har nogle langærmede bodyer i denne tråd på side 2 https://www.baby.dk/debat/127458pi2/toej--piger/pigetoej-saelges-str-62--68--74.aspx
Har skrevet til dig i din egen tråd....
Balinus skriver: Det vil jeg gerne have - hvis det ikke er for besværligt.... :-)
Det gør jeg lige i aften
Jeg mangler bodystocking med lange ærmer st. 74 (samt 80) og natdragter til min lille pige – Gerne brugte, hjælp????? Balinus
Jeg mangler bodystocking med lange ærmer st. 74 (samt 80) og natdragter til min lille pige – Gerne brugte, hjælp?????
Balinus
Jeg har disse 3 l/æ bodyer, og den øverste er k/æ (aldrig brugt)
dem kan du få for 35 + porto.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128