Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg mangler bodystocking med lange ærmer st. 74 (samt 80) og natdragter til min lille pige – Gerne brugte, hjælp?????
Balinus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Balinus skriver: Jeg mangler bodystocking med lange ærmer st. 74 (samt 80) og natdragter til min lille pige – Gerne brugte, hjælp????? Balinus
Jge har et par stykker , men dem vil du nok syns er for drenget .. Kan kigge senere om jeg har nogle neutrale ?
morethanperfect skriver: Jge har et par stykker , men dem vil du nok syns er for drenget .. Kan kigge senere om jeg har nogle neutrale ?
Tak - men du har ret - de skal ikke være drenget... :-)
Neutrale helt i orden... :-)
Jeg har nogle.. se i annoncer..
Balinus skriver: Tak - men du har ret - de skal ikke være drenget... :-) Neutrale helt i orden... :-)
Nolge bestemte mærker ?
Jeg har to fra Molo som næsten er helt nye .. De er blevet vasket 3 gange begge to , og så har jeg en fra FAST .. Og en mere fra Molo som jeg ikke ved om du syns er neutral
morethanperfect skriver: Nolge bestemte mærker ? Jeg har to fra Molo som næsten er helt nye .. De er blevet vasket 3 gange begge to , og så har jeg en fra FAST .. Og en mere fra Molo som jeg ikke ved om du syns er neutral
MissMaria skriver: hvis TS ikke synes noget..... Vil jeg godt høre hvad du tænker af pris for den i midten
hvis TS ikke synes noget..... Vil jeg godt høre hvad du tænker af pris for den i midten
Molo bodyen med sæler kan du få for 70 kr. pp
Den fejler intet , er blot blevet vasket et par gange
Jeg har nogle "pigede" langærmede bodystockings i str. 74 og 80, har også natdragter, kan tage billeder i aften hvis du er interesseret.
Jeg har nogle langærmede bodyer i denne tråd på side 2 https://www.baby.dk/debat/127458pi2/toej--piger/pigetoej-saelges-str-62--68--74.aspx
morethanperfect skriver: Molo bodyen med sæler kan du få for 70 kr. pp Den fejler intet , er blot blevet vasket et par gange
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128