nogen der haft galdesten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

nathja

havde det godt allerede ugen efter og ca. 2 måneder efter min operation fandt jeg ud af at jeg var gravid med nr. 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

det var nogle hårde dage på sygehuset, har haft det siden fødslen af min datter men de fandt først stenene efter min søn kom til verden og han var ca. 6 måneder gammel, men da de først fandt dem gik det stærkt med at blive opereret.. er SÅ glad for at jeg sagde ja til det for det har bare virket..

dejligt at hører... ja jeg også haft mit længe men så gået bedre og dårligere. håber skam det går ligeså hurtigt her

Anmeld

21. november 2011

nathja

Anonym skriver:

dejligt at hører... ja jeg også haft mit længe men så gået bedre og dårligere. håber skam det går ligeså hurtigt her

der gik under 3 måneder fra jeg var indlagt, de skulle tage nogen prøver og sådan noget for de skulle sikre sig at der ikke var betændelse først, for de fjerner den ikke hvis der er betændelse, ikke før det er overstået i hvert fald

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

der gik under 3 måneder fra jeg var indlagt, de skulle tage nogen prøver og sådan noget for de skulle sikre sig at der ikke var betændelse først, for de fjerner den ikke hvis der er betændelse, ikke før det er overstået i hvert fald

okay , jeg syntes bare jeg skal så meget næste år så også jeg skal det syntes jeg mange ting oven i ..

Anmeld

21. november 2011

nathja

Anonym skriver:

okay , jeg syntes bare jeg skal så meget næste år så også jeg skal det syntes jeg mange ting oven i ..

hvis det er galdesten du går og døjer med så hjælper det ikke at skulle nå en hel masse, slap af og tag det roligt til galdeblæren i det mindste er fjernet.. jo mere du stresser og tænker på det jo værre bliver det og pas for hulen på med hvad du spiser

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

hvis det er galdesten du går og døjer med så hjælper det ikke at skulle nå en hel masse, slap af og tag det roligt til galdeblæren i det mindste er fjernet.. jo mere du stresser og tænker på det jo værre bliver det og pas for hulen på med hvad du spiser

er der noget man ikke må spise da ? .. jeg fik afvide af min læge jeg skal undgå fed mad, jeg kan godt mærke bare af noget slik eller ost mad så få jeg de dårligt.. ja håber jeg få lidt mere ro sener

Anmeld

21. november 2011

nathja

ja for dælen da... røgvarer, fed mad, nogen oste, æg og der er flere prøv at søg på nettet, men lige de der ting forværrede mit i hvert fald

Anmeld

21. november 2011

eirene

nathja skriver:

jeps jeg har haft galdesten... gør hamrende ondt og man tror man skal dø.. vil hellere føde 4 børn efter hinanden end have den slags smerter... er heldigvis fri for det nu for min galdeblære er blevet fjernet af samme grund

Havde det på præcis samme måde. Og er superglad for den blære er væk nu.

Anmeld

21. november 2011

nathja

eirene skriver:

Havde det på præcis samme måde. Og er superglad for den blære er væk nu.

samme her.. er en kæmpe befrielse at være sluppet for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.