nogen der haft galdesten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.676 visninger
28 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

hej i skønne mennesker her inde

det er sådan, jegskal til scanning i dag ang. mit levertal er for højt og først troede lægen det galdesten, men vi har ikke haft det i min familie, så de ville lige se om det fordi jeg overvægtig, eller det er gladsten, jeg læst lidt på netdokterne og det med galdesten rammer meget godt ind i hvordan jeg har det

er der nogen der haft det og været til undersøgelse og hvordan går det efter undersøgelsen ?

jeg skriver amo, da jeg er ked og bange for det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

malenes

hej

jeg har haft galdesten

men hvordan har du ondt ? og hvor er det du har ondt ?

jeg havede ca 2 galdestens anfald om ugen og til sidst kunne jeg ikke være nogel stede pga af smerter

så jeg fik min galdeblære fjerne samt de sten som var der

og der er en lille opration hvor man er i fuld narkose og den tager ca 1 time

du er meget velkomme til at skrive privat til mig vios du heller vil det

knus

Anmeld

21. november 2011

Frk.Nissen

Jeg har været alt det igennem, som du skal til nu. Jeg havde så ikke galdesten med polyp. Jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du har det.

Kram til dig

Anmeld

21. november 2011

Angelspot

Anonym skriver:

hej i skønne mennesker her inde

det er sådan, jegskal til scanning i dag ang. mit levertal er for højt og først troede lægen det galdesten, men vi har ikke haft det i min familie, så de ville lige se om det fordi jeg overvægtig, eller det er gladsten, jeg læst lidt på netdokterne og det med galdesten rammer meget godt ind i hvordan jeg har det

er der nogen der haft det og været til undersøgelse og hvordan går det efter undersøgelsen ?

jeg skriver amo, da jeg er ked og bange for det..

Min eneste undersøgelse var da jeg blev scannet og lægen sagde at der ikke var nogen tvivl. Så skrev han mig op til operation. Det er nu 6 år siden og jeg har absolut ingen gener. Så man kan også få det selvom man ikke er overvægtig, men derfor gør det nok ikke mindre ondt.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

malenes skriver:

hej

jeg har haft galdesten

men hvordan har du ondt ? og hvor er det du har ondt ?

jeg havede ca 2 galdestens anfald om ugen og til sidst kunne jeg ikke være nogel stede pga af smerter

så jeg fik min galdeblære fjerne samt de sten som var der

og der er en lille opration hvor man er i fuld narkose og den tager ca 1 time

du er meget velkomme til at skrive privat til mig vios du heller vil det

knus

jeg ondt i øveste del af maven under bryster, i højre side, og haft ondt i flere måneder, men har aldrig troede det var noget overhovedet, jeg har klavme rigtigt rigtigt tit, og jeg bliver bled i hele min krop af jeg har ondt, jeg kan have koldt og varmt når jeg har det varmt så det sådan smedturer, har haft opkastning, og har det mange gange lige ude på tungen men skal ikke kaste op..

men når de opdager det på scanning bliver indlagt med det samme så eller hvad ? jeg skal scannes i dag nemlig, og er bange for hvad de gør efter

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

TulleStøv skriver:

Jeg har været alt det igennem, som du skal til nu. Jeg havde så ikke galdesten med polyp. Jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du har det.

Kram til dig

tak for krammet.. er skam bare bange og ked af hvad jeg skal igennem

Anmeld

21. november 2011

nathja

jeps jeg har haft galdesten... gør hamrende ondt og man tror man skal dø.. vil hellere føde 4 børn efter hinanden end have den slags smerter... er heldigvis fri for det nu for min galdeblære er blevet fjernet af samme grund

Anmeld

21. november 2011

nathja

skriv gerne pb hvis det er havde det på samme måde som du

Anmeld

21. november 2011

malenes

Anonym skriver:

jeg ondt i øveste del af maven under bryster, i højre side, og haft ondt i flere måneder, men har aldrig troede det var noget overhovedet, jeg har klavme rigtigt rigtigt tit, og jeg bliver bled i hele min krop af jeg har ondt, jeg kan have koldt og varmt når jeg har det varmt så det sådan smedturer, har haft opkastning, og har det mange gange lige ude på tungen men skal ikke kaste op..

men når de opdager det på scanning bliver indlagt med det samme så eller hvad ? jeg skal scannes i dag nemlig, og er bange for hvad de gør efter

det lyder som galdesten

for sådan haved jeg det også

jeg blev ikke indlag med det samme efter jeg var blevet scannet men skulle vente på en indkaldelse fra sygehuset

men 3 dage eftere fik jeg et andfald igen og så blev jeg opreet dagen efter

kan godt forstå du er bange men det skal du ikke for det er en kikkertopration og man kommer hjem igen dagen efter man er blevet opreret

men ja det gør skide ondt

ville heller føde for 2 på engang og have veer for 3, end at havde de smerter man har ved galdesten

giv lige en opdatring når du har været til scanning

knus og kram

Anmeld

21. november 2011

malenes

nathja skriver:

jeps jeg har haft galdesten... gør hamrende ondt og man tror man skal dø.. vil hellere føde 4 børn efter hinanden end have den slags smerter... er heldigvis fri for det nu for min galdeblære er blevet fjernet af samme grund

vil give dig rat

det er pisse nas og man ved ikke hvor man skal gøre af sig selv

vil også heller føde  for 3 på engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.