2 gangs gravide..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Var din 2 graviditet og fødsel anderledes end den første?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.500 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. november 2011

Risen

Hvor længe kunne I skjule mave? Jeg er i dag kun 5 plus 1, men synes allerede der sker meget i løbet af dagen og ligner faktisk en der er i 4-5 måned når  klokken nærmer sig 15-16 stykker.. (Det er selvfølgelig bare oppustelighed) Men jeg vil jo helst ikke røbe vores lille hemmelighed før vi har set hjerte blink og liv. Dermed vil vi først fortælle det til familien juleaften Så til 2. gangs gravid, hvor længe gik der før det var umuligt at skjule (smid gerne billeder ind), og hvordan oplevede I 2 graviditet og fødsel som anderledes fra den 1?

I kan krydse af flere gange

Kan allerede selv mærke den kæmpe forskel i tålmodighed og ventetid. 1 gang talte jeg dage, nærmest minutter til min terminsdato, nu har jeg en tendens til at glemme hvor langt jeg er henne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

kimfrit

jeg er gravid 6+1 og har også allerede bule, som jeg gemmer væk indtil juleaften hehe

Skal op til trykhedscanning i mogren, glæder mig så meget til at se hjerte blink

Anmeld

20. november 2011

Risen

kimfrit skriver:

jeg er gravid 6+1 og har også allerede bule, som jeg gemmer væk indtil juleaften hehe

Skal op til trykhedscanning i mogren, glæder mig så meget til at se hjerte blink

Ej hvor spændende. Kan du godt holde den helt til juleaften, hvis du ser hjerteblink og liv?

Anmeld

20. november 2011

TbCp

Jeg har krydset at graviditeterne er ens, de minder utrolig meget om hinanden.... Men det er dog lidt hårdere denne gang da der er et barn mere at tage sig af, jeg blev hurtigt stor osv.

I uge 7 kunne jeg ikke skjule det længere her 2. gang.

Fødslen ved jeg ikke endnu, det må vi se til januar

Anmeld

20. november 2011

kimfrit

Risen skriver:

Ej hvor spændende. Kan du godt holde den helt til juleaften, hvis du ser hjerteblink og liv?

jeg har mistet 5 gange og en af gange var efter uge 8, så jeg er blevet god til at holde på hemmeligheden, men det blier da alligevel svært. Men hellere det end at skulle fortælle alle den triste nyhed, hvis den ikke skulle blive

Men jeg prøver, for det bliver deres eneste julegave i år hehe

Anmeld

20. november 2011

Risen

kimfrit skriver:

jeg har mistet 5 gange og en af gange var efter uge 8, så jeg er blevet god til at holde på hemmeligheden, men det blier da alligevel svært. Men hellere det end at skulle fortælle alle den triste nyhed, hvis den ikke skulle blive

Men jeg prøver, for det bliver deres eneste julegave i år hehe

Øv, det er jeg ked af at høre.. Jeg krydser for din lille spir bliver derinde.. Har du fået meldt dig ind i vores terminsgruppe her på baby? Vi skal jo næsten føde samtidigt

Anmeld

20. november 2011

Risen

TbCp skriver:

Jeg har krydset at graviditeterne er ens, de minder utrolig meget om hinanden.... Men det er dog lidt hårdere denne gang da der er et barn mere at tage sig af, jeg blev hurtigt stor osv.

I uge 7 kunne jeg ikke skjule det længere her 2. gang.

Fødslen ved jeg ikke endnu, det må vi se til januar

Tillykke med nr 2 Ønsker dig en fantastisk fødsel når du, kommer dertil.. 

Ja, kunne godt forstille mig at det bliver noget hårdere når maven er stor og alle de løft som skal til. Hvor gammel er din første?

Anmeld

20. november 2011

kimfrit

Risen skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre.. Jeg krydser for din lille spir bliver derinde.. Har du fået meldt dig ind i vores terminsgruppe her på baby? Vi skal jo næsten føde samtidigt

næhhhh, vidste slet ikke der var sådan en ???

Anmeld

20. november 2011

Risen

kimfrit skriver:

næhhhh, vidste slet ikke der var sådan en ???

Hehe Under debatter står der mødregrupper så finder du juli 2012. Det er der du er sat til ikke?

Anmeld

20. november 2011

Hvem?

Hvor længe kunne I skjule mave? Jeg er i dag kun 5 plus 1, men synes allerede der sker meget i løbet af dagen og ligner faktisk en der er i 4-5 måned når  klokken nærmer sig 15-16 stykker.. (Det er selvfølgelig bare oppustelighed) Men jeg vil jo helst ikke røbe vores lille hemmelighed før vi har set hjerte blink og liv. Dermed vil vi først fortælle det til familien juleaften Så til 2. gangs gravid, hvor længe gik der før det var umuligt at skjule (smid gerne billeder ind), og hvordan oplevede I 2 graviditet og fødsel som anderledes fra den 1?

I kan krydse af flere gange

Kan allerede selv mærke den kæmpe forskel i tålmodighed og ventetid. 1 gang talte jeg dage, nærmest minutter til min terminsdato, nu har jeg en tendens til at glemme hvor langt jeg er henne.. 

Begge fødsler var hårde og begge endte i Rødt AKS - anden gang i uge 34

Jeg kunne ikke skjule det ret længe, og allerede i uge 7 vidste alle det, da man neeemt kunne se det, (der er så også kun 11 mdr imellem mine, så havde ikke fået formen igen efter 1. gang)

Jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.