Min kæreste kan ikke lide sin datter og omvendt!! HJÆLP!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Anonym trådstarter

Flodkilling skriver:

Jeg ville helt klar sige at han burde få noget hjælp. Det lyder på mig som om han "skammer sig", han er jo mand, og mænd har det anderledes med at få et handicappet barn, hvor moderen måske har et større hjælpe og omsorgsgen så tænker faderen mere "hvad har jeg gjort forkert".

Derfor tror jeg han skammer sig og undgår hende, fordi han ikke ved hvordan han skal være en god far og føler sig indei som en fiasko på det område. Men det er bare gætteri. Jeg ville derfor sige han burde snakke med en psykolog (som næsten alle andre i danmark også gør) og få et bedre forhold til sig selv og sin datter.

mvh Viki

Tak for dit input

Det kunne sagtens have været sådan en situation, men i dette tilfælde er det lige omvendt, moderen skammer sig på trods af det er hende der har børnene boende, hvor det var min kæreste der tog orlov og passede datten i hjemmet de første par år af hendes liv hvor hun havde brug for døgnpleje. Men jeg tænker at der kan komme en masse følelser tilbage fra tiden dengang, som bunder i hans måde at være på overfor sin datter. Du har ret i han har brug for noget prof hjælp, jeg håber bare jeg kan få ham med på ideen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.