For meget opmærksomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Simon's moar <3

-Sigrid- skriver:

Tja, så har du jo også fået "ekstra" scanninger, for fra uge 23 var jeg "kun" til scanning 2 gange - altså det samme som dig

Dejligt at høre

Jamen det er jo sådan det skal være 

Haha det lyder dejligt - mit kæreste eeelsker jm besøg - vi lytter jo til hjertelyd

Det var godt du selv kunne sige til så, det meget bedre end hvis andre siger til for dig 

Okey,
Simon's far var med til læge, og der lyttede vi også til hjertet

Jaa, rart at man selv kan sige a man har brug for hjælp.. Min SP havde også godt tænkt det, men ville lige gi mig lidt længere tid, inden hun nævnte det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

-Sigrid-

Simon's moar <3 skriver:

Okey,
Simon's far var med til læge, og der lyttede vi også til hjertet

Jaa, rart at man selv kan sige a man har brug for hjælp.. Min SP havde også godt tænkt det, men ville lige gi mig lidt længere tid, inden hun nævnte det. 

Det er jo super 

Anmeld

21. november 2011

Georgia

-Sigrid- skriver:

Hold da op 

Øhm... Jeg er vokset op med mine forældre som blev skilt da jeg var 14, men de holder jul sammen iår. Jeg bor sammen med min kæreste, som også er faderen, og vi har ingen økonomiske problemer. Ingen af os er den mindste smugle plettede, og de kigger stadig lidt efter os (som på en hjælpende måde - ikke en opsynsmand som vil skade os måde) ... Jeg er 17, bliver 18 4 måneder efter fødslen 

De holder øje med mig fordi de "skal" - hvordan kan de være de ikke gjorde det med dig?  (Ingen kritik - bare nysgerrighed) 

Det mente de nok ikke der var nogen grund til. Heldigvis

Anmeld

21. november 2011

An&Jo

jeg får lov til at køre det hele selv og det harj eg altid gjort..

Jeg var under 20 da jeg blev gravid og fik derfor tilbudt ekstra skanninger, men jeg fik dem kun fordi de så inden skanningerne ville snakke med mig og høre hvordan det gik osv.. og ikke nok med at jeg kun var 19, jeg var også alene, og havde ikke som sådan nogen med mig til skanninger og lægebesøg.. så ja jeg blev da holdt øje med under graviditeten, men de så jo hurtigt at det ikke var nødvendigt..

men så snart jeg havde født fik jeg fred, for min "dom" lød på at jeg var meget egnet som mor, og havde en meget realistisk tilgang til tingene..

Anmeld

21. november 2011

Vidunderligeunger

vi blev ikke spurgt om noget, som andre ikke også bliver spurgt om.. Vi har fået det man kan mht. scanninger og sundhedsplejerske.. Vi fik kun ekstra scanninger fordi jeg havde rigtig mange plukveer og blærebetændelse..

måske det har noget at gøre med at min kæreste er i "voksen" kategorien han car 29 da jeg blev gravid (første ang), jeg var 19. Men nu kender lægen min mor ret godt og har kendt mig hele livet og nok vurderet fra start at det ikke var nødvendigt med ekstra opsyn. Er i hvert fald blevet behandlet "normalt". Er 22 nu og vi venter nr. 2 til marts.. denne gang er alt som første gang, men med det mindre besøg som 2.gangsgravide jo har til de div. ting  

Mht. mødregrupper, så var jeg i en hvor de var hhv 30 30 og 39 så det må være det man kalder en almindelig mødregruppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.