For meget opmærksomhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

-Sigrid-

Maja_4000 skriver:

Jeg var 21 da jeg blev gravid .. Føler ikke vi har fået meget opmærksomhed (Heldigvis ) Men jeg har selv valgt et komme i en ung-mor-mg .. Tror måske jeg havde valgt en "almindelig" , hvis jeg kunne vælge om idag

Jamen var du ikke også noget ældre end gennemsnittet i den mødregruppe, så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

-Sigrid-

Benjamins'mor skriver:

Lige præcis.

Jeg gad ikke i en rigtig mødregruppe når jeg kunne risikere at få alle de spørgsmål og de ville være nedladende osv. Så er det bedre med et sted hvor de andre står i samme situation.

Nemlig  

Jeg glæder mig helt vild til at starte! 

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

-Sigrid- skriver:

Det var også det jeg tænkte, så hellere tage imod og de så selv ender med at trække "tilbudene" tilbage - og hvis der så er noget der ikke går så godt (selvom jeg seriøst tvivler på det  .) så kan man jo sige at det er noget man selv har valgt og at man så er realistisk og det var det rigtige valgt 

Det er det jo heldigvis oftest, men hellere at der er 10 som bliver holdt øje med, og så de får laaangt de fleste "dårlige" forældre opdraget, end at der er 1 barn der vokser op med forældre som ikke kan klare opgaven  - også selvom jeg er en af de 10...

Hende der kom hos mig mente der var mange ting jeg gjorde forkert, hun sagde ellers jeg var god og alt sådan noget. Men når hun skulle skrive rapport påstod hun at jeg havde sagt min søn rækkede ud efter et glas cola da han var 3 uger gammel, OMG!

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Benjamins'mor skriver:

Hende der kom hos mig mente der var mange ting jeg gjorde forkert, hun sagde ellers jeg var god og alt sådan noget. Men når hun skulle skrive rapport påstod hun at jeg havde sagt min søn rækkede ud efter et glas cola da han var 3 uger gammel, OMG!

Nøøøj en sej søn du har dig der  - Så kommer det nok ikke på tale at han ikke er fremmelig 

Anmeld

20. november 2011

Drømme

Maja_4000 skriver:

Jeg var 21 da jeg blev gravid .. Føler ikke vi har fået meget opmærksomhed (Heldigvis ) Men jeg har selv valgt et komme i en ung-mor-mg .. Tror måske jeg havde valgt en "almindelig" , hvis jeg kunne vælge om idag

Må jeg spørge om hvorfor du ville vælge om i dag, hvis du kunne ?

Jeg står selv og er i tvivl om jeg skal vælge en "ung-mødre-gruppe" eller en "almendelig-mødre-gruppe" 

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

-Sigrid- skriver:

Nøøøj en sej søn du har dig der  - Så kommer det nok ikke på tale at han ikke er fremmelig 

Hun var mærkelig.

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

Benjamins'mor skriver:

Hun var mærkelig.

Det lyder sådan 

Anmeld

20. november 2011

morethanperfect

Ja jeg fik tilbudt ekstra scnninger som vi selvf. sagde ja til
Jeg var i mødregruppe med andre unge mødre ... Dejligt !

MEN kommunen har slet ik været indeover .. Sp stoppede med at komme på besøg da Oscar var 10 mdr. allerede fordi hun sagde han havde det så godt , fulgte godt med og det virkede til vi havde styr på det hele .. Og det er jo kun dejligt ..
Men ingen kommune overhovedet  

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

-Sigrid- skriver:

Det lyder sådan 

Og jeg fik self. ekstra scanninger som en anden også har skrevet, det tror jeg de fleste unge gør. Og fik ekstra jordmoder tider.

Anmeld

20. november 2011

-Sigrid-

morethanperfect skriver:

Ja jeg fik tilbudt ekstra scnninger som vi selvf. sagde ja til
Jeg var i mødregruppe med andre unge mødre ... Dejligt !

MEN kommunen har slet ik været indeover .. Sp stoppede med at komme på besøg da Oscar var 10 mdr. allerede fordi hun sagde han havde det så godt , fulgte godt med og det virkede til vi havde styr på det hele .. Og det er jo kun dejligt ..
Men ingen kommune overhovedet  

Det lyder rigtig godt 

Det med kommunen som er inde over, kan jeg godt se var lidt dumt formuleret, det jeg mente var om man fik ekstra støtte (som de 2 scanninger og mødregruppen)  - og det er jo kun positive ting, hvor kommunen jo egentlig bliver betragtet som noget negativt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.