LunaLykke skriver:
Nu er det ikke for at have ondt i røven eller noget.. Men får du tilbudt ekstra scanninger og alt muligt bare fordi hvad, du er under 18??
En på 35 kan da være ligeså ny i det med at skulle have barn som en på 17. Jeg er 20 og ville da gerne have en masse ekstra ting. Men ingen tilbød mig noget. Det er da særbehandling???
Det samme med alt det knap så fede, altså at blive stillet diverse spørgsmål om man kan klare det, vil faderen være med og bla bla. Det må da være mega irriterende. Bare fordi man ikke er myndig, er man jo ikke nødvendigvis uegnet som forældre, eller skal "holdes øje med" .
Skulle bare lige ud med det 
Det er bare iorden, det lød heller ikke som kritik af mig 
Når man kommer ned på sygehuset (i Esbjerg) til samtale om ALT angående graviditet, får man en scanning på 5-10 minutter, de sikre sig lige at baby vokser som den skal
- det er ikke kun når man er ung, det er også når man har epilipsi og sikkert også en masse andre ting. Det er de graviditeter hvor de holder lidt ekstra øje med os 
Ja, en førstegangsfødende på 35 er præcis lige så ny som jeg er, jeg har mindre hjemmeboende søskende som jeg har passet natten over, så vil da mene det er en lille fordel for mig der 
Ej det er da træls, sender de ikke engang en sundhedsplejeske ud til dig et par ekstra gange 

Det er mine efterskolevenner, dem jeg ikke ser så meget til der spørge til det og økonomi, min Peder er jo med til alt med babyen, der er kun et enkelt lægebesøg han ikke har kunnet være med, så der er ikke så mange spørgsmål der. Og jeg kunne forestille mig at jeg ville blive noget mere træt af det hvis jeg ikke kunne give de "rigtige" svar, som at vi har en 3 værelses lejlighed, vi skal giftes til maj, vores forældre er glade og alt det der
Du må jo have det lidt tættere på end de fleste andre (du er jo heller ikke sååå gammel), så kn godt forstå det er frustrende