Yes jeg er gravid<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2012

babymus77

babymus77 skriver:

Ikke mere end fantastisk;-)) Jeg testede i går 3+6, tre forskellige tests om aftenen!! Turde ikke tro på det!! Men i dag endnu mere positiv helt tydelig!!! Og INGEN mens;-)) Håber spiren bliver der;-)) skal lige ha tjekket op på mens, da min sidste mens kun varede fra søndag til tirsdag morgen!!! Er fandme så glad, endelig lykkedes det!!!!!

Er i dag 25+0Med vores lille lækre dreng Julius

Glæder mig til d. 20 apr. hvor den står på 3d/4d scanning

Mærker ham rigtig meget, og hvor er det bare den mest fantastiske følelse....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Ikke mere end fantastisk;-)) Jeg testede i går 3+6, tre forskellige tests om aftenen!! Turde ikke tro på det!! Men i dag endnu mere positiv helt tydelig!!! Og INGEN mens;-)) Håber spiren bliver der;-)) skal lige ha tjekket op på mens, da min sidste mens kun varede fra søndag til tirsdag morgen!!! Er fandme så glad, endelig lykkedes det!!!!!

tillkke tillykke tillykke hvor er det godt 

Anmeld

10. april 2012

Camillos

babymus77 skriver:

hehe sorry havde ikke lige set det var et gammelt inlæg 

Anmeld

10. april 2012

MaleneJensen

babymus77 skriver:

så lækkert, stort tillykke

Anmeld

10. april 2012

babymus77

Camillos skriver:

hehe sorry havde ikke lige set det var et gammelt inlæg 

Gg gør ikke noget:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.