Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
babymus77 skriver: Tusinde tak;-) Så fantastisk;-)
Tusinde tak;-) Så fantastisk;-)
Ja da... hvor længe har i prøvet ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
babymus77 skriver: Tak for dine støttende ord søde fantastiske Sussie!!! Husker du sagde engang, Anne nov dec måned der var den der;-)) skal nok passe godt på hjertet der banker under mit;-))) knusss
Tak for dine støttende ord søde fantastiske Sussie!!! Husker du sagde engang, Anne nov dec måned der var den der;-)) skal nok passe godt på hjertet der banker under mit;-))) knusss
Gjorde jeg det??
Hehe..det har jeg glemt, men når du husker det, så er det nok rigtigt LOL.
babymus77 skriver: Det er bare så skønt.. Lige kommet hjem fra job og sku lige prøve igen;-) indenfor et min max lyserød/pink streg;-)) weee
Det er bare så skønt.. Lige kommet hjem fra job og sku lige prøve igen;-) indenfor et min max lyserød/pink streg;-)) weee
Hehe, jeg testede også mange gange - bare for at se de to magiske streger.
maria87 skriver: Ja da... hvor længe har i prøvet ?
SussieThyssen skriver: Gjorde jeg det?? Hehe..det har jeg glemt, men når du husker det, så er det nok rigtigt LOL.
babymus77 skriver: Jeg forstår det slet ikke;-) er bare så gladdd;-)) Er så spændt på alt det der venter;-)) tusinde tak for lykkeønskningen;-)
Jeg forstår det slet ikke;-) er bare så gladdd;-)) Er så spændt på alt det der venter;-)) tusinde tak for lykkeønskningen;-)
Kan godt forstå du er glad og spændt
babymus77 skriver: Det husker jeg så godt;-)) thi hi;-))
Det husker jeg så godt;-)) thi hi;-))
hvor fedt, STORT tillykke, kære ven.
Det er bare så dejligt for jer.
babymus77 skriver: Ikke mere end fantastisk;-)) Jeg testede i går 3+6, tre forskellige tests om aftenen!! Turde ikke tro på det!! Men i dag endnu mere positiv helt tydelig!!! Og INGEN mens;-)) Håber spiren bliver der;-)) skal lige ha tjekket op på mens, da min sidste mens kun varede fra søndag til tirsdag morgen!!! Er fandme så glad, endelig lykkedes det!!!!!
Ikke mere end fantastisk;-)) Jeg testede i går 3+6, tre forskellige tests om aftenen!! Turde ikke tro på det!! Men i dag endnu mere positiv helt tydelig!!! Og INGEN mens;-)) Håber spiren bliver der;-)) skal lige ha tjekket op på mens, da min sidste mens kun varede fra søndag til tirsdag morgen!!! Er fandme så glad, endelig lykkedes det!!!!!
STOOOORT TILLYKKE! håber spiren bliver derinde og vokser sig stor og stærk til den kommer ud i armene på dig
hurrraaaaaaa hjertelig tillykke
Rockertand skriver: hvor fedt, STORT tillykke, kære ven. Det er bare så dejligt for jer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128