Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mulle85 skriver: det er det største man kan opleve, der findes intet bedre
det er det største man kan opleve, der findes intet bedre
Dk Lady skriver:Stort tillykke.
babymus77 skriver: Tusinde tak det er bare så stort!! Nu skal den bare blive der;-))
Tusinde tak det er bare så stort!! Nu skal den bare blive der;-))
er ret så sikker på den også vil være positiv, tror ikke der tvivl om du gravid
Tillykke!!
mulle85 skriver: er ret så sikker på den også vil være positiv, tror ikke der tvivl om du gravid
Muhmi skriver: Tillykke!!
så er det jo bare endnu mere fedt for dig at det rent faktisk viste sig det sagtens ku lade sig gøre
babymus77 skriver: Ikke mere end fantastisk;-)) Jeg testede i går 3+6, tre forskellige tests om aftenen!! Turde ikke tro på det!! Men i dag endnu mere positiv helt tydelig!!! Og INGEN mens;-)) Håber spiren bliver der;-)) skal lige ha tjekket op på mens, da min sidste mens kun varede fra søndag til tirsdag morgen!!! Er fandme så glad, endelig lykkedes det!!!!!
Ikke mere end fantastisk;-)) Jeg testede i går 3+6, tre forskellige tests om aftenen!! Turde ikke tro på det!! Men i dag endnu mere positiv helt tydelig!!! Og INGEN mens;-)) Håber spiren bliver der;-)) skal lige ha tjekket op på mens, da min sidste mens kun varede fra søndag til tirsdag morgen!!! Er fandme så glad, endelig lykkedes det!!!!!
Hvor er det en fantastisk nyhed!!!!!!! KÆMPE stort tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128