Min mand og jeg har nu prøvet at blive gravide i 9 mdr, og blev så enige om at kontakte lægen, for at vi kunne få taget nogle "prøver".
Det blev mig ALENE der gik ind til lægen. Han ventede i bilen, da han tilsynladende var for flov over at skulle derind, enten alene eller sammen med mig.
Lægen spørger ind til om jeg nogensinde har fejlet noget med underlivet, til hvilket jeg kan svare nej. Så derfor foreslår lægen at vi får taget en prøve af hans sædkvalitet, selvom han nok ikke vil have det så godt med sin manddom. (Lægen er selv en mand) 
Det fortæller jeg manden da jeg kommer ud i bilen igen, og det var egentlig også det, vi begge havde forventet.
I dag kom der så brev fra Sygehuset, som skal undersøge hans "udtømning" som de så fint skriver
Jeg spørger manden om han har lyst til at jeg tager med, og hjælper ham lidt derinde
Men nej! Det var noget han i hvert fald ville alene, for det var underligt hvis der gik to personer ind i rummet, for at tage en prøve. Og for øvrigt, skulle jeg lige vide, at når svaret kom, ville han også have det alene, før jeg kunne få noget at vide...
Jeg må indrømme jeg blev ked af disse to udmeldinger 
Men samtidig, så er jeg ikke helt klar over hvordan tingene foregår i virkeligheden
Gjorde jeres mænd jobbet alene, eller var i med ham?
Hvad med svaret? (Nu er vi ikke klar over om man får en indkaldelse, eller om det kommer pr. brev eller andet) Men var i begge med til det, eller fik han det alene, og efterfølgende fortalte det videre til dig?
Jeg har det lidt sådan, at vi er TO om at lave en baby, så er vi vel også TO om at få svaret fra lægen? Jeg ville da tage det som en selvfølge, at han (i hvert fald) var med til svaret, hvis mit underliv var blevet undersøgt..
Hvad gjorde i?