Endelig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Nej det ved jeg DESVÆRRE ikke
- kan slet ikke vente med at få det at vide.
- jeg var til min første scanning da jeg var 13+0, da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men de kunne desværre ikke se hvilket køn bebse var.. så jeg må vente lidt endnu.. men glæder mig sådan! De nærmeste omkring mig tror det bluver en bette dreng :i

- Ja det er en dejlig tid . Det er bare træls det ligger lige midt i mine skriftlige eksamener, men de bliver rykket til august så jeg får sygeeksamener.. så det skal jeg ikke bekymre mig om!. HELDIGVIS! 

Ja det er altid noget. hvad læser du? så bliver det ekstra spændene til skanning. jeg var 99 % sikker på det var en dreng da min kærestes familie altid får drenge, så det er den første pige i familien Jeg tror du får en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Ja det er altid noget. hvad læser du? så bliver det ekstra spændene til skanning. jeg var 99 % sikker på det var en dreng da min kærestes familie altid får drenge, så det er den første pige i familien Jeg tror du får en pige

Det er 9. klasses eksamen 

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Det er 9. klasses eksamen 

Havde ikke set du var så ung men super godt du får gjort det færdigt så er mulighederne åbne for dig efter barsel

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

l.kjoeller skriver:

Havde ikke set du var så ung men super godt du får gjort det færdigt så er mulighederne åbne for dig efter barsel

og i øvrigt flot du tager det ansvar

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Var heller ikke lige meningen jeg skulle være så UNG MOR!

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Var heller ikke lige meningen jeg skulle være så UNG MOR!

Nej man kan ikke altid regne fremtiden ud, men er sikker på det nok skal gå godt Skal du være alene om det eller skal faren være involveret? (hvis det er noget du har lyst at dele selvfølgelig)

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Nej man kan ikke altid regne fremtiden ud, men er sikker på det nok skal gå godt Skal du være alene om det eller skal faren være involveret? (hvis det er noget du har lyst at dele selvfølgelig)

Faren/min kæreste har stor interesse i det og vi skal helt klart være fælles om det!! Vi er lige pt. ved at kigge på lejlighed...

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Faren/min kæreste har stor interesse i det og vi skal helt klart være fælles om det!! Vi er lige pt. ved at kigge på lejlighed...

Ej hvor er det bare godt altså Held og lykke med det

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Ej hvor er det bare godt altså Held og lykke med det

Ja det er super dejligt! MANGE TAK! 

Anmeld

1. december 2011

FrkLarsen

EKBJ skriver:

Så er der scanning til mig den 16 december! :-) 

Sjovt at der er så mange der skal til scanning lige netop denne dag, min søster skal også til MD scanning d. 16/12 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.