Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: har faktisk bekymret mig hele graviditeten, da vi hele tiden ramlede mod en mur når det kørte, men er blevet bedre til at tro på det. også nu de har set alle 4 hjertekamre osv. Men HOLD NU OP det har været hårdt at vente så længe på svar (nf uge 11+3/10 oktober, og så til nu i dag hvor jeg fik svaret på fostervandsprøve)
har faktisk bekymret mig hele graviditeten, da vi hele tiden ramlede mod en mur når det kørte, men er blevet bedre til at tro på det. også nu de har set alle 4 hjertekamre osv. Men HOLD NU OP det har været hårdt at vente så længe på svar (nf uge 11+3/10 oktober, og så til nu i dag hvor jeg fik svaret på fostervandsprøve)
Hvad viste fostervands prøven?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: Hvad viste fostervands prøven?
l.kjoeller skriver: ingen kromosomfejl og venter en pige
ingen kromosomfejl og venter en pige
Neeej hvor dejligt! , - tillykke med det. Hvor langt er det du siger du er henne?
EKBJ skriver: Neeej hvor dejligt! , - tillykke med det. Hvor langt er det du siger du er henne?
l.kjoeller skriver: Jeg er 18 +3 i dag
Jeg er 18 +3 i dag
Okay:-) lige en uge længere end mig!
Du er sat til maj?
EKBJ skriver: Okay:-) lige en uge længere end mig! Du er sat til maj?
l.kjoeller skriver: 30 april er du sat til 6 maj ca så?
30 april er du sat til 6 maj ca så?
8 maj .
EKBJ skriver: 8 maj .
l.kjoeller skriver: ok... skide godt tidspunkt vi får dem på. ´hverken kulde eller varme. ved du om det er en dreng eller pige ?
ok... skide godt tidspunkt vi får dem på. ´hverken kulde eller varme. ved du om det er en dreng eller pige ?
Nej det ved jeg DESVÆRRE ikke. - kan slet ikke vente med at få det at vide. - jeg var til min første scanning da jeg var 13+0, da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men de kunne desværre ikke se hvilket køn bebse var.. så jeg må vente lidt endnu.. men glæder mig sådan! De nærmeste omkring mig tror det bluver en bette dreng :i - Ja det er en dejlig tid . Det er bare træls det ligger lige midt i mine skriftlige eksamener, men de bliver rykket til august så jeg får sygeeksamener.. så det skal jeg ikke bekymre mig om!. HELDIGVIS!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128