Endelig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

er det der i skal til md ? min ligger d. 13 december men jeg er 18+3 så det er hvis noget senere jeg er blevet indkaldt

Jeg er vidst nok 19+2 når jeg skal til MD-scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Jeg er vidst nok 19+2 når jeg skal til MD-scanning

Jeg skulle 20+1 til min

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

tanja. skriver:

15+0 i dag

er du så kun 17+ 1 til skannning? er det md ?

Anmeld

1. december 2011

Koen.

l.kjoeller skriver:

JJaddedeteer

er du så kun 17+ 1 til skannning? er det md ?

Ja det er md og jeg vil være 18+6 den dag

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Jeg skulle 20+1 til min

Synes det er alt for lang tid til hehe. Kan slet ikke vente, det er så længe siden jeg har set den bette hehe. 

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Synes det er alt for lang tid til hehe. Kan slet ikke vente, det er så længe siden jeg har set den bette hehe. 

ENIG... ALT for lang tid til. skal have en ekstra læge med da man altid er ekstra obs på hjertefejl ved folk der HAR været i i høj risikogruppen så vil bare gerne have det overstået. Har dog været til tidlig md så hvis der er noget er det på hjertet. det så fint ud 17+1 men det kan først garanteres ved uge 20 hele uger siger de

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

ENIG... ALT for lang tid til. skal have en ekstra læge med da man altid er ekstra obs på hjertefejl ved folk der HAR været i i høj risikogruppen så vil bare gerne have det overstået. Har dog været til tidlig md så hvis der er noget er det på hjertet. det så fint ud 17+1 men det kan først garanteres ved uge 20 hele uger siger de

Krydser fingre for at der ikke er noget!!:-) 

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Krydser fingre for at der ikke er noget!!:-) 

Altså de sir jeg ikke skal bekymre mig, da det ser fint ud. så prøver at lade være. Og jeg skal nok lige huske at d. 16

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

l.kjoeller skriver:

Altså de sir jeg ikke skal bekymre mig, da det ser fint ud. så prøver at lade være. Og jeg skal nok lige huske at d. 16

Er det ikke svært IKKE at bekymre sig? :/ 

Anmeld

1. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Er det ikke svært IKKE at bekymre sig? :/ 

har faktisk bekymret mig hele graviditeten, da vi hele tiden ramlede mod en mur når det kørte, men er blevet bedre til at tro på det. også nu de har set alle 4 hjertekamre osv. Men HOLD NU OP det har været hårdt at vente så længe på svar (nf uge 11+3/10 oktober, og så til nu i dag hvor jeg fik svaret på fostervandsprøve)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.