Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyBambi skriver: Aarh det går ud på ét, for min han skriger jo ikke - han knirker kun og så skal han bare lige "smørres" så er han stille igen..
Aarh det går ud på ét, for min han skriger jo ikke - han knirker kun og så skal han bare lige "smørres" så er han stille igen..
hahaha... Så kan du overtage en a mine, når han sover... Det er godt nok hårdt med en baby på hver arm..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyBambi skriver: Ej hvor hyggeligt søde!!!
Ej hvor hyggeligt søde!!!
twinny skriver: hahaha... Så kan du overtage en a mine, når han sover... Det er godt nok hårdt med en baby på hver arm..
Jeg hjælper hjertens gerne hvor jeg kan søde!!
twinny skriver: Jaah ikk altså lige hyggeligt.. når de skriger, som om man har tabt dem på gulvet... haha....
Jaah ikk altså lige hyggeligt.. når de skriger, som om man har tabt dem på gulvet... haha....
Haha... Det kor er Lukas med i! Og det er også når han bare har tabt sutten! Folk glor som om jeg har slået ham...
De har bare gode lunger de små
mor:) skriver: jamen hvad siger i til at vi finder en dato i næste uge..jeg kan alle dage og som sagt kan vi sagtens være hos mig
jamen hvad siger i til at vi finder en dato i næste uge..jeg kan alle dage og som sagt kan vi sagtens være hos mig
Synes vi skal være hos dig, så skal jeg ikke så langt
I næste uge kan jeg kun mandag og onsdag
Happiness skriver: Synes vi skal være hos dig, så skal jeg ikke så langt I næste uge kan jeg kun mandag og onsdag
hehe...den er jeg med på...så skal jeg heller ikke så langt
Opper den lige
hvilken dag bliver det til?
twinny skriver: hvilken dag bliver det til?
hvad med onsdag?
mor:) skriver: hvad med onsdag?
jamen det lyder helt fint.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128