Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du skulle vist ha' gået til Louis Nielsen Den er da SÅ positiv som den næsten kan være!! Kæmpe stort tillykke...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
fru G skriver: Imorges kom jeg pludselig på at min mens er 4 dage forsinket, så tjekkede jeg det lige med engraviditetstest... er det positiv???Jeg har ellers jo haft menssmerter, har jeg også det stadig, så .... skal jeg juble eller ej???
Imorges kom jeg pludselig på at min mens er 4 dage forsinket, så tjekkede jeg det lige med engraviditetstest... er det positiv???Jeg har ellers jo haft menssmerter, har jeg også det stadig, så .... skal jeg juble eller ej???
Den ser god nok ud Tillykke
Du er gravid tillykke
Ja den er da så positiv som den kan være næsten - slet ingen tvivl TILLYKKE, du skal være MOR
Håber du får en dejlig graviditet
ønskebarn74 skriver: Tillykke!!! Den er da bare SÅ positiv!!! Hvor er testen købt??
Tillykke!!! Den er da bare SÅ positiv!!! Hvor er testen købt??
Malunsesmutti skriver: Du skulle vist ha' gået til Louis Nielsen Den er da SÅ positiv som den næsten kan være!! Kæmpe stort tillykke...
fru G skriver: Louis Nielsen,,, haha... ja måske burde jeg det.. det er jo bare svært at tro på det når man har prøvet så længe
Louis Nielsen,,, haha... ja måske burde jeg det.. det er jo bare svært at tro på det når man har prøvet så længe
Ja det kan jeg forestille mig.. Kender det fra min veninde Efter næsten et år hvor de havde prøvet, testede hun mens jeg var på besøg, hun havde næsten smidt den i skraldespanden da jeg skulle kikke, fordi hun troede hun bare så syner IGEN da der var to streger Hvor længe har I prøvet?
Malunsesmutti skriver: Ja det kan jeg forestille mig.. Kender det fra min veninde Efter næsten et år hvor de havde prøvet, testede hun mens jeg var på besøg, hun havde næsten smidt den i skraldespanden da jeg skulle kikke, fordi hun troede hun bare så syner IGEN da der var to streger Hvor længe har I prøvet?
Ville lige give et tillykke med på vejen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128