Er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

IngenKoPåIsen

Du skulle vist ha' gået til Louis Nielsen Den er da SÅ positiv som den næsten kan være!!  Kæmpe stort tillykke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

MaleneJensen

fru G skriver:

Imorges kom jeg pludselig på at min mens er 4 dage forsinket, så tjekkede jeg det lige med engraviditetstest... er det positiv???

Jeg har ellers jo haft menssmerter, har jeg også det stadig, så .... skal jeg juble eller ej???

Den ser god nok ud Tillykke

Anmeld

21. november 2011

Camillos

fru G skriver:

Imorges kom jeg pludselig på at min mens er 4 dage forsinket, så tjekkede jeg det lige med engraviditetstest... er det positiv???

Jeg har ellers jo haft menssmerter, har jeg også det stadig, så .... skal jeg juble eller ej???

Du er gravid tillykke 

Anmeld

21. november 2011

NNL

Ja den er da så positiv som den kan være næsten - slet ingen tvivl TILLYKKE, du skal være MOR

Håber du får en dejlig graviditet

Anmeld

21. november 2011

fru G

ønskebarn74 skriver:

Tillykke!!! Den er da bare SÅ positiv!!! Hvor er testen købt??

Købte min test via billig-teste.dk... :-)

Anmeld

21. november 2011

fru G

Malunsesmutti skriver:

Du skulle vist ha' gået til Louis Nielsen Den er da SÅ positiv som den næsten kan være!!  Kæmpe stort tillykke... 

Louis Nielsen,,, haha... ja måske burde jeg det.. det er jo bare svært at tro på det når man har prøvet så længe

Anmeld

21. november 2011

IngenKoPåIsen

fru G skriver:

Louis Nielsen,,, haha... ja måske burde jeg det.. det er jo bare svært at tro på det når man har prøvet så længe

Ja det kan jeg forestille mig.. Kender det fra min veninde Efter næsten et år hvor de havde prøvet, testede hun mens jeg var på besøg, hun havde næsten smidt den i skraldespanden da jeg skulle kikke, fordi hun troede hun bare så syner IGEN da der var to streger Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

21. november 2011

fru G

Malunsesmutti skriver:

Ja det kan jeg forestille mig.. Kender det fra min veninde Efter næsten et år hvor de havde prøvet, testede hun mens jeg var på besøg, hun havde næsten smidt den i skraldespanden da jeg skulle kikke, fordi hun troede hun bare så syner IGEN da der var to streger Hvor længe har I prøvet?

Sød historie...

Tja vi har prøvet i 13 mdr og var faktisk på vej ind i behandlingssystemet for mandens sædtest viste sig ikke at være normal... så det var en stooor overraskelse lørdag morgen!!

Anmeld

21. november 2011

Camilla <3

Ville lige give et tillykke med på vejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.