Er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.556 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. november 2011

fru G

Imorges kom jeg pludselig på at min mens er 4 dage forsinket, så tjekkede jeg det lige med engraviditetstest... er det positiv???

Jeg har ellers jo haft menssmerter, har jeg også det stadig, så .... skal jeg juble eller ej???
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2011

EKBJ

fru G skriver:

Imorges kom jeg pludselig på at min mens er 4 dage forsinket, så tjekkede jeg det lige med engraviditetstest... er det positiv???

Jeg har ellers jo haft menssmerter, har jeg også det stadig, så .... skal jeg juble eller ej???

Det ser ud som om den er positiv! :-). 

Anmeld

19. november 2011

Kløver

fru G skriver:

Jeg tror sagtens du kan juble, kæmpe stort tillykke

Anmeld

19. november 2011

Muhmi

fru G skriver:

Jubl du bare

Den ser meget fint positiv ud!

Tillykke!!

Anmeld

19. november 2011

k&k&k&k

fru G skriver:

Den er da mega mega mega positiv!!!

TILLYKKE!!! 

Anmeld

19. november 2011

mille25

jeg vil gerne sige tillykke.....det er meget tydligt med de 2 streger

Anmeld

19. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Den er da i hvert fald positiv  Tillykke!

Anmeld

19. november 2011

Toshiba

fru G skriver:

STORT tillykke - en lille fin baby, har valgt DIG til mooaaar

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

På min skærm er den overvældende positiv...så et stort tillykke herfra

Man kan sagtens have masser af menslignende smerter oog alligevel være gravid..husk på at smerterne ofte er forbundet med alle de ting, der sker i livmoderen op til mens...den hæver og bliver øm fordi der er væske i den og slimhinderne er hævede..og når så ægget fæstner sig, og man rent faktisk ER blevet gravid, jamen så er livmoderen stadig hævet og væskefyldt..derfor menssmerterne

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Øhh... er du blind?

Stort tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.