at opstramme maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Kay

K&S skriver:

Nu ved jeg ikke, hvad du spiser på en normal dag, men jeg har for kort tid siden været hos en kostvejleder, der sagde, at hvis man fjerner det hvide brød, de alm. ris, alm. pasta og andre "hvid hvede" produkter og erstatter med fuldkorns produkter, så vil vægttabet være størst på maven

Men om det er skiftet til fuldkorns produkter eller fjernelse af slik og sodavand, der har formindsket lige min mave, er ikke til at sige

Jeg har pco og spiser "pco-venligt" det vil sige at jeg har skåret næsten al ris, kartofler, pasta, brød og andet stivelse ud af min kost

spiser stort set kun kød og grøntsager så det skulle ikke havde indvirkning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Kay

bullerbassen skriver:

Først tillykke med dit vægt tab - jeg har Invisteret i en hulahop ring med kilo - bruger den 5-10 min morgen og aften. Ved ikke om de virker endnu da jeg startede for 1,5 uge siden . Mangler 5 kg som også sidder mest rundt maven

ihh du må meget gerne komme med en update på hvordan det går... hvis det virker må jeg jo ha sådan en

Anmeld

20. november 2011

Toshiba

Dinna88 skriver:

Du skal huske, at du kun skal træne hver anden dag Altså, koncentrerer du dig om maven, så lav mavebøjninger hver anden dag.

Jeg laver 3 x 40 mavebøjninger hver anden morgen.

Dvs. Jeg laver:

3 x 40 lige

3 x 40 skrå til højre

3 x 40 skrå til venstre. Har opgraderet til 40 nu, regner med, at slutte på 50.

Imellem hver omgang venter du 15 sekunder

Jeg tager 40 lige, 40 skrå højre, 40 skrå venstre x tre  (360 mavebøjninger i alt, må det være)

det giver 120  (3x40)

med mindre du tager alle 120 - 3 gange

Anmeld

20. november 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Du skal bare opgradere med hvad du føler for. Jeg startede på 15, men det gav bare intet.Har opgraderet temmelig meget, fordi mine mavemuskler jo var ret fine fra start af. Husk, at den første gang måske føles VILDT nem fordi dine muskler har resistueret i lang tid, så de er helt friske. Efter en uge vil jeg mene, at du vil kunne mærke hvad du kan klare at gentage tre gange  Jeg opgradere pr. uge  har lige fundet det træningsprogram frem jeg lavede, og har opgraderet sådan her:

15, 18, 23, 25, 30, 32, 35, 37, 40.  Dvs. det tog mig cirka to måneder, at komme op på 3 x 40 mavebøjninger (x 3), så jeg har gjort det hurtigt. Du skal nok tage den lidt mere med ro, hvis det føles for hårdt

ja det er nok den vej jeg må igang... har ligesom måtte sande igennem disse 35 tabte killo at der er ingn let vej igennem... eller nogle stedder man kan springe over... men det gør jo også bare at man er dewt gladere for resultatet fordi man ved hvor meget man har kæmpet for at komme der til

Anmeld

20. november 2011

Kay

MissBee skriver:

Jeg er ked af at springe boblen men man kan IKKE punktforbrænde....

Hvis du vil af med fedt er cadio, styrketræning og madvaner man skal kigge på.

Hvis vi snakker løs hud er det tid, gode cremer og massere af rigtig næring så det starter indefra..

Hvis du træner din mave bliver dine muskler større og måske kan de ses bedre igennem fedtet.. men medmindre du har en lav fedtprocent er det fuldstændig ligemeget!

Jeg kan anbefale et par personlige trænere som vinder deres klasser i bodybuilding hver gang... de kan hjælpe dig og tro mig de ved hvad der skal til

nej nej jeg er godt klar over man ikke kan sige det er lige der jeg vil forbrænde mit fedt.... men jeg tænker at det er nu jeg skal til at stramme op på maven hvis den skal blive fin... og vil gerne havde en fin mave.... og det med kost og motion... den har jeg selv regnet ud ellers havde jeg jo nok ik tabt alle de killo uden hjælp fra operation eller noget andet

Anmeld

20. november 2011

bullerbassen

Kay skriver:

ihh du må meget gerne komme med en update på hvordan det går... hvis det virker må jeg jo ha sådan en

Hi hi det skal jeg gøre ved dog ike hvor længe det tar. Men skrev med Zafir om det og hun har hvis stor effekt af at bruge den. Så håber det samme sker her

Og det er jo til ot overskue og bruge den lidt hver dag .

Anmeld

20. november 2011

Dinna88

Toshiba skriver:

det giver 120  (3x40)

med mindre du tager alle 120 - 3 gange

Og det er jo netop hvad jeg gør - prøv at læse det igen.

Anmeld

20. november 2011

Dinna88

Kay skriver:

ja det er nok den vej jeg må igang... har ligesom måtte sande igennem disse 35 tabte killo at der er ingn let vej igennem... eller nogle stedder man kan springe over... men det gør jo også bare at man er dewt gladere for resultatet fordi man ved hvor meget man har kæmpet for at komme der til

Og man må jo sige, at du allerede kan være stolt!!

Hvis du vil have det lidt nemmere, så find noget du kan sætte fødderne under, når du laver bøjningerne. F.eks. en radiator eller kanten på en sofa. Det gør, at du går lige op, lige ned. Så får du ikke problemer med ryggen

Anmeld

20. november 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Og man må jo sige, at du allerede kan være stolt!!

Hvis du vil have det lidt nemmere, så find noget du kan sætte fødderne under, når du laver bøjningerne. F.eks. en radiator eller kanten på en sofa. Det gør, at du går lige op, lige ned. Så får du ikke problemer med ryggen

tak for det gode råd så skal jeg bare tage mig sammen til at komme igang

Anmeld

20. november 2011

Kay

bullerbassen skriver:

Hi hi det skal jeg gøre ved dog ike hvor længe det tar. Men skrev med Zafir om det og hun har hvis stor effekt af at bruge den. Så håber det samme sker her

Og det er jo til ot overskue og bruge den lidt hver dag .

lydder spændende... glæder mig til at høre hvordan det går dig

du må gerne skrive det i en pb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.