Kay skriver:
nu er jeg snart i mål... mangler 5 kg. ud af de 40 kg. jeg skulle tabe... og de 5 kg. sidder lige midt på maven....
jeg vil rigtig gerne havde strammet min mave op... men jeg har ikke tid eller overskud til at gå i trænings center... så er der nogle af jer der har nogle gode øvelser til at lave her hjemme i de sene aften timer hvor jeg har tid til det??? 
Jeg går i fitness og har forhørt mig om samme ting.. Jeg er dog normalvægtig, med lidt ekstra sul på 
Han sagde at mavebøjninger ikke var det bedste til at stramme maven op. Men hvis man laver mavebøjninger, så hav ½ eller 1 kg vægt liggende på maven samtidig.
Her er den øvelse han har anbefalet mig:
Man skal ligge sig på gulvet.. "Rejse" sig op som hvis man skulle lave armbøjninger, altså: strakte arme, strakte lige ben, og ryggen/benene rette.. Ikke noget med røven buler op!
Man stiller sig med de strakte arme i 30 sek. Så bukker er man dem, så man kommer ned på albuerne og hviler på hele underarmen... i 30 sek.. også strækker man armene igen.. Og bukker dem igen..
Buk og strækninger af armene, foregår med "små hop", altså ikke noget med at støtte andre steder på kroppen. Det er kun tæer og hænder eller albuder der rør gulvet.
Prøv.. Det er virkelig hårdt..
Anmeld