Kan ikke holde det ud! (DUM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Mie A

Mary skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, men jeg tror på at når man ikke har det godt, og ligefrem har en fødselsdepression, så er man ikke ved sine fulde fem til at vurdere noget som helst om sit barns fremtid på den måde. Så jeg synes hun er blevet ført bag lyset til en vis grad, og jeg synes det er stærkt af hende at hun har fundet kampgejsten nu! Men igen, så kan jeg godt forstå man kan synes det er at give op for nemt, men jeg tror simpelthen ikke man skal sætte sig ind i hvordan det er.

Jamen var det ikke først da hun havde fået det bedre at hun gav ham helt fra sig... ??
Kan udemærket følge at hun søgte hjælp hos faren, da hun ikke magtede at tage sig af ham pågrund af en fødselsdepresion... men kan ikke følge at hun ikke kæmper mere, NU hvor hun har fået det bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Mary

Mie A skriver:

Jamen var det ikke først da hun havde fået det bedre at hun gav ham helt fra sig... ??
Kan udemærket følge at hun søgte hjælp hos faren, da hun ikke magtede at tage sig af ham pågrund af en fødselsdepresion... men kan ikke følge at hun ikke kæmper mere, NU hvor hun har fået det bedre...

Det gør hun også Det er et par måneder siden de optog afsnittet vi så igår, og jeg ved at hun nu har startet en sag eller hvad man nu siger......

Anmeld

18. februar 2009

Mie A

Mary skriver:

Det gør hun også Det er et par måneder siden de optog afsnittet vi så igår, og jeg ved at hun nu har startet en sag eller hvad man nu siger......

Det var da dejligt at høre... kunne heller ikke forstå at hun bare kunne slippe ham så nemt. Håber for hende og barnet, at hun vil få noget mere samvær.

Anmeld

18. februar 2009

Vibeke Henriksen

Godmorgen piger.
Jeg sidder lige og læser jeres indlæg om " De unge mødre"'
Er det nye afsnit der er startet igen?
Og ikke bare genudsendelser som vi er vant til at se.
Knus fra Vibeke.

Anmeld

18. februar 2009

Mary

Vibeke Henriksen skriver:

Godmorgen piger.
Jeg sidder lige og læser jeres indlæg om " De unge mødre"'
Er det nye afsnit der er startet igen?
Og ikke bare genudsendelser som vi er vant til at se.
Knus fra Vibeke.

Brand new ones Der startede en ny sæson igår.

Anmeld

18. februar 2009

Vibeke Henriksen

Hej Mary.
Dejligt. Så er der lidt at se på igen.
Og jeg kan hermed gøre manden helt vanvittig når jeg skal se DUM. Hi hi
Knus

Anmeld

18. februar 2009

Nadi

Der var godt nok heller INGEN der skulle ta mine børn fra mig!! Never ever, ever, ever. Og jeg ville aldrig nogensinde give op med at kæmpe for dem! Så går der sgu Sally Field ("Ikke uden min datter&quot op i mig! Jeg synes det er synd for Katharina at hun ikke har magtet at ta kampen op for det må være noget af det værste der kan ske for en mor!

Anmeld

19. februar 2009

..

Helt ærligt.. Jeg syntes da det er synd for hende at hun fik en fødselsdepression men at ovgivesin søn fordi hun syntes det er for hårdt at se ham 2 timer 1 gang om ugen - ja det får hun sq da ikke mere samvær med ham ud af.. Syntes ligesom andre herinde at hun ligger som hun har redt - lidt tid sammen med sin søn er da bedre end ingen.. Jeg syntes egentligt det er lidt synd for faren også.. Han bliver ikke fremstillet særligt godt syntes jeg..

Anmeld

19. februar 2009

bette

Mie A skriver:

Ej, jeg ved godt at jeg vil lyde helt umenneskelig nu... men men men... jeg fældede overhovedet ikke en tåre... Havde mere den der følelse af at hun gav op alt for hurtigt! Ja, det må være mega hårdt kun at se sin søn i så kort tid... kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være... men, så at give den fulde forældremyndighed til faren fordi hun ikke magter at der bliver rippet op i det hver fredag... ja, det synes jeg faktisk er lidt egoistisk. Ja, gu er det hårdt, men jeg ville gå i døden for mine børn. DERFOR har jeg svært ved at forstå at hun bare sådan kan give op uden en rigtig kamp!!

Måtte bare lige ud med det...

helt enig

Anmeld

19. februar 2009

bette

Vibeke Henriksen skriver:

Hej Mary.
Dejligt. Så er der lidt at se på igen.
Og jeg kan hermed gøre manden helt vanvittig når jeg skal se DUM. Hi hi
Knus

haha min mand gav også et meget dyyybt suk fra sig igår... efter jeg havde siddet i en halv time for at finde alle kanaler igen (kanal 4 var jo væk)
kommer han ind til mig og siger.. sig mig hvad er det du leder efter..
jeg svarede bare.. tja hva trror du.. haha..
og da afsnittet så begyndte kiggede han opgivende på mig sukkede dybt og tog høretlf på.. haaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.