Kan ikke holde det ud! (DUM)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.005 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. februar 2009

Lise

At høre Katarina læse op fra dagbogen om sin søn Mikas

Det er sgu da umenneskeligt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Plysbjørnen

Lise skriver:

At høre Katarina læse op fra dagbogen om sin søn Mikas

Det er sgu da umenneskeligt!!!!

Enig så enig...

Skal fandme kæmpe for ikke at tude om kap med hende...

Betina

Anmeld

17. februar 2009

Tynen

Jeg sad altså også og tudede over det..

Jeg ville DØ!! Hvis mit barn blev "taget" fra mig!

Anmeld

17. februar 2009

Mary

........også her.....det er så sørgeligt..............

Der er en gruppe på facebook der støtter op om hende. Kan man mon linke sådan her......næh, det er kan jeg ikke finde ud af....

Kh blondinen

Anmeld

17. februar 2009

Anja

Puha, havde en klump i halsen i dag - INGEN får lov at tage MINE børn fra mig ....

Anmeld

17. februar 2009

Mie A

Ej, jeg ved godt at jeg vil lyde helt umenneskelig nu... men men men... jeg fældede overhovedet ikke en tåre... Havde mere den der følelse af at hun gav op alt for hurtigt! Ja, det må være mega hårdt kun at se sin søn i så kort tid... kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være... men, så at give den fulde forældremyndighed til faren fordi hun ikke magter at der bliver rippet op i det hver fredag... ja, det synes jeg faktisk er lidt egoistisk. Ja, gu er det hårdt, men jeg ville gå i døden for mine børn. DERFOR har jeg svært ved at forstå at hun bare sådan kan give op uden en rigtig kamp!!

Måtte bare lige ud med det...

Anmeld

17. februar 2009

Astrid P

Mie A skriver:

Ej, jeg ved godt at jeg vil lyde helt umenneskelig nu... men men men... jeg fældede overhovedet ikke en tåre... Havde mere den der følelse af at hun gav op alt for hurtigt! Ja, det må være mega hårdt kun at se sin søn i så kort tid... kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være... men, så at give den fulde forældremyndighed til faren fordi hun ikke magter at der bliver rippet op i det hver fredag... ja, det synes jeg faktisk er lidt egoistisk. Ja, gu er det hårdt, men jeg ville gå i døden for mine børn. DERFOR har jeg svært ved at forstå at hun bare sådan kan give op uden en rigtig kamp!!

Jeg sad med den samme tanke...

Anmeld

17. februar 2009

Plysbjørnen

Der er fandme heller ingen der skal tage mine børn fra mig, jeg vil kæmpe med næb og klør... Billedligt set...

Jeg har så ondt af den stakkels pige

Anmeld

17. februar 2009

Mary

Mie A skriver:

Jeg kan sagtens følge dig, men jeg tror på at når man ikke har det godt, og ligefrem har en fødselsdepression, så er man ikke ved sine fulde fem til at vurdere noget som helst om sit barns fremtid på den måde. Så jeg synes hun er blevet ført bag lyset til en vis grad, og jeg synes det er stærkt af hende at hun har fundet kampgejsten nu! Men igen, så kan jeg godt forstå man kan synes det er at give op for nemt, men jeg tror simpelthen ikke man skal sætte sig ind i hvordan det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.