Hej Anja,
jeg synes bestemt ikke, du lyder som en kold og kynisk mor, tvaertimod, jeg synes, du lyder som en rigtig god mor, der har taenkt over sine handlinger

Og lige nu nyder jeg jo saa bare godt de tanker

Mht. at gaa, saa er det heller ikke noget jeg krummer taer over, det gjorde jeg jo selv igaar. Jeg skulle saa bare aldrig have lukket doeren til sidst, for i starten stod doeren jo aaben. Jeg synes, det lyder som et rigtig godt forslag, det du skriver. Det vil jeg proeve naeste gang. Saa maa jeg jo leve med, at jeg kan rende derind 120 gange uden resultat. Hvis det saa maaske bare giver et resultat den 121. gang

Jeg har ikke rigtigt brugt det der med at komme ind paa vaerelset foer, da jeg engang har laest et sted, at det boer vaere et sted, der er forbundet med ro og noget rart. Men jeg maa indroemme, at jeg saa ikke lige ved, hvor jeg skal putte ham hen, saa nu er jeg efterhaanden begyndt at goere det.
Naar du saetter Mathilde ind, saetter du hende saa i seng, eller bare paa gulvet? Vil hun godt blive der? Hvis jeg saetter Marcus ind paa gulvet, saa er han oppe igen paa nul komma 5 og render rasende ud igen. Jeg kan baere ham ind igen jeg ved ikke hvor mange gange... Den eneste grund til, at han blev derinde igaar var, at han sad i sin tremmeseng, for han har nemlig aldrig fudet ud af at kravle ud af den.
Anmeld