Øv, altså - har endelig fået læste tråden igennem. Hvor er det tankevækkende, at der er så mange jobsøgende - bare herinde.
 Og I virker jo som kloge og fornuftige mennesker, selvom jeg ikke har mødt jer alle personligt!
 Shit mand, hvad skal man gøre?
 Jeg føler virkelig med jer...da jeg blev færdig som finansøkonomi i 2006, tror jeg, jeg sendte et sted mellem 30 og 50 ansøgninger afsted, inden der var bid - og på det tidspunkt var der jo endda ikke krise, som der er nu. På det tidspunkt var børnene 2 og 5 år og jeg havde ok godt karakterer med mig, så jeg ved ikke, hvad der gjorde det?!

Jeg ringede flere gange (efter jeg havde søgt stillingen, hvor jeg stadig er) og snakkede for min syge moster overfor personalechefen. Han roste mig bl.a. for mit CV, og den måde, det var stillet op på, og det var en af tingene, der gjorde, at jeg var blevet kaldt til samtale
 (jeg havde selv lånt
 det fra en veninde, som havde lånt det fra en anden
), og det endte med, at jeg kom til samtale og fik jobbet. 
 Jeg orker ikke lede efter det nu, men jeg kan finde det en anden dag til de af jer, der har lyst? Hvis bare I lover at behandle mine oplysninger, der står deri fortroligt!
 Det kunne jo være, det hjalp på jobsøgningen!
 Så skal jeg bare have jeres e-mail-adresser - I kan sende dem i en pb til mig.
 Det skal siges, jeg kun kan lave det som en PDF-fil, så jeg kan desværre ikke sende det, så I bare kan rette direkte i mit. Det er ret omstændigt, men hvis drømmejobbet venter derude, så er det jo det værd.

Anmeld