De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2009

pussekat

hejsa
jeg skal ses det de unge mødre tirsdag og onsdag fra kl 21,00 er tv mit og det ved min mand godt han ses det også så hygge vi også i sofa med at ses det også fordi vi her lave tv samme med kaare sand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2009

Fam. Madsen

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg forstår det godt nok heller ikke.
Og at hun gav op efter så kort tid. jeg forstår måske godt at hun spørger faren om han kan tage ham nogle dage, så hun lige kan få det bedre, men fandme ikke i 3 mdr.... og give op med at kæmpe efter en 3 mdr... det kunne jeg sgu ikke... jeg havde kæmpet med næb og klør, til mine dages ende.

Men man får sgu ondt af hende, og af at hun ikke er stærk nok til at kæmpe. stakkels stakkels Katharina.

ja jeg fik også helt ondt af hende....

jeg ville heller ikke kunne giv op efter 3 mdr. jeg ville også kæmpe til det sidste i mit liv.. for der er ikke nogen der skal forbyde mig og se min egen søn ALDRIG

men jerg fatter så heller ikke hvordan hun kunne skrive under på at hun gav ham den fulde forældre myndighed det ville jeg aldrig kunne gøre udandset hvor langt ud jeg kom pysikisk så er der ikke nogen der skal tage min forældremyndighed over min søn...

Anmeld

18. februar 2009

A.

Familien Madsen skriver:

ja jeg fik også helt ondt af hende....

jeg ville heller ikke kunne giv op efter 3 mdr. jeg ville også kæmpe til det sidste i mit liv.. for der er ikke nogen der skal forbyde mig og se min egen søn ALDRIG

men jerg fatter så heller ikke hvordan hun kunne skrive under på at hun gav ham den fulde forældre myndighed det ville jeg aldrig kunne gøre udandset hvor langt ud jeg kom pysikisk så er der ikke nogen der skal tage min forældremyndighed over min søn...

er enig med dig..

Anmeld

18. februar 2009

Miamaja

Drengenesmor skriver:

undskyld mig....

Ser ikke det program og har aldrig set et eneste af dem.

Meget apropos i disse dage, med det unge forældrepar på13 år,- måske man skulle lade være at gøre det så idyllisk, at være ung mor, så det ikke er noget de unge mennesker ligefrem stræber efter.

Jeg siger ikke at tv-programmet er direkte årsag til at det par venter sig, men jeg siger bare at jeg synes at de reality programmer gør mere skade end gavn.

Der er absolut ikke noget godt i dem, de gør ingenting godt for seerne, man lærer ikke noget konstruktiv brugbart,- det er ude af øje og sind, næsten inden det er kommet ind,- væk med dem, og lad os få nogle skønne programmer fra discovery, de kan lave programmer som gør en noget godt, og sørger for hjerneaktivitet, eftertænksomhed og nytænkning.

ja..reality er noget maerkeligt noget

Anmeld

18. februar 2009

DK

rikkekrogh skriver:

Os fra landet har fiberhalløj - så kan man godt tage den slags moderne kanaler...
Sidder nærmest og tæller ned til klokken 21... det er sgu et vanedannende program.

Lige præcis. Fibernet styrer!!

Anmeld

18. februar 2009

wamse

Kan desværre ikke se kanalen, da den ikke er en del af viasat

Anmeld

18. februar 2009

Rasmine

pussekat skriver:

hejsa
jeg skal ses det de unge mødre tirsdag og onsdag fra kl 21,00 er tv mit og det ved min mand godt han ses det også så hygge vi også i sofa med at ses det også fordi vi her lave tv samme med kaare sand

Undskyld, men forstår ikke helt hvad du mener?
Har I lavet tv med Kaare Sand?

Anmeld

18. februar 2009

Rasmine

3 gangs mor skriver:

Det er synd for Katharina , men ærligt ???
Er sønnen ike bedre stillet hos sin far ??
Hun kan dårligt styre det barn hun har i forvejen ...

Enig!

Anmeld

18. februar 2009

pussekat

hejsa Mebach
det her vi jeg er gift med søren som her være med i Trucker søger mage på kanal 4

Anmeld

19. februar 2009

Rasmine

pussekat skriver:

hejsa Mebach
det her vi jeg er gift med søren som her være med i Trucker søger mage på kanal 4

Hvor spændende.
Ham Kaare er fantastisk.
Var det ikke spændende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.