De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

A.

Tynen skriver:

Har set denne sæsons 3 første afsnit nu - Kan slet ikke vente til imorgen!!!

ejjjjjjjjjjj snyyyyyyyyyyyyyyyyyd!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Tynen

Zafir skriver:

LA! LA! LA!!!... (sagt med Dolph stemme!!!)

jeg læser heldigvis ikke hvad I skrive ... tsk...

For nogen har ikke de fine tv kanaler fra storbyerne... Suk...

Os fra landet af bruger bare www.nutv.dk

Anmeld

17. februar 2009

JonTri

Os fra landet har fiberhalløj - så kan man godt tage den slags moderne kanaler...
Sidder nærmest og tæller ned til klokken 21... det er sgu et vanedannende program.

Anmeld

17. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tynen skriver:

Os fra landet af bruger bare www.nutv.dk

Nutv.dk koster bare knaster

Anmeld

17. februar 2009

Moderator

rikkekrogh skriver:

Os fra landet har fiberhalløj - så kan man godt tage den slags moderne kanaler...
Sidder nærmest og tæller ned til klokken 21... det er sgu et vanedannende program.

Jeg har tigget og bedt seas-nve til at skyde fiber i vores rør!!!... GRRR... de har forberedt til fiber i vores hus for 7 år siden!!! tsk... Men nixen bixen fiber til os... Suk...

Anmeld

17. februar 2009

JonTri

Zafir skriver:

Jeg har tigget og bedt seas-nve til at skyde fiber i vores rør!!!... GRRR... de har forberedt til fiber i vores hus for 7 år siden!!! tsk... Men nixen bixen fiber til os... Suk...

Tja så er der kun NuTv tilbage... det er jo et godt program, der er sjovt at spilde tid på...

Anmeld

17. februar 2009

Moderator

rikkekrogh skriver:

Tja så er der kun NuTv tilbage... det er jo et godt program, der er sjovt at spilde tid på...

Jæpz I KNOW Nu bruger jeg lige mine 3 mrd jeg har købt på sputnik... så kan det være jeg køber mig nogen måneder på nutv. hehe... Jeg har totalt abstinenser, jeg har ikke set det i mange år!!! haha

Anmeld

17. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nope jeg skal se Cold case Jeg kan ikke sidde stille når der er dum på tv. Ikke fordi jeg synes det er (total) dårlig fjernsyn, men fordi jeg ikke kan holde interessen i 30 min Men god fornøjelse til jer som skal

Anmeld

17. februar 2009

monstar99

ville gerne men manden vil se noget andet og vi har kun 1 tv

Anmeld

17. februar 2009

lonemus

Nena skriver:

Vil bare lige høre hvormange andre end jeg der synes det er et morsomt og ganske vanedannende program

Jeg har allerede set begge afsnit på nutv.dk - jeg så dem i søndags
Syntes dog de begge er ret kedelige....men jeg ser dem nu alligevel hver uge. Hver torsdag ser jeg gerne de 2 nye programmer, som først sendes i tv ugen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.