De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2009

Tynen

lonemus skriver:

Jeg har allerede set begge afsnit på nutv.dk - jeg så dem i søndags
Syntes dog de begge er ret kedelige....men jeg ser dem nu alligevel hver uge. Hver torsdag ser jeg gerne de 2 nye programmer, som først sendes i tv ugen efter

Ja, det var altså lidt en sløv start!!

GAAAAB!
Har lige set 3. afsnit og det handler stadig om den barnedåb

Typisk DUM.
Mener også det var Malou Stellas fødsel der blev trukket 3 afsnit hvor man bare sad til sidst: GOD! Så fød sgu da den unge, så jeg ikke skal vente en uge mere!!

Glæder mig dog til 4. hvor hende den nye på 14 kommer på banen!
Er spændt på at se hvad hun er for en!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2009

Pia.

kan ikke tage den kanal...

Anmeld

17. februar 2009

Mutti2

Jeg må indrømme at jeg tudbrølede (de skide hormoner).
Jeg har SÅ ondt af Katharina. Jeg synes det er synd at hun sådan bare mister sit lille barn

Anmeld

17. februar 2009

Fam. Madsen

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg har SÅ ondt af Katharina. Jeg synes det er synd at hun sådan bare mister sit lille barn

jeg sad sku også og tudbrølet og tænkte hvordan kan hun gøre det, hvorfor kæmper hun ikke mere for ham.. det er jo ikke noget hun kan ændre igen har hun først afsgat sin forældremyndighed så er der sku ikke nogen vej tilbage.... jeg hvade sådan lyst til og slå hende så hun ikke gjord det...

og ja nu har hun jo så fortrut det er fandme så synd for hende...

Anmeld

17. februar 2009

Fam. Madsen

Milla-Victoria's mor skriver:

jeg sad sku også og tudbrølet og tænkte hvordan kan hun gøre det, hvorfor kæmper hun ikke mere for ham.. det er jo ikke noget hun kan ændre igen har hun først afsgat sin forældremyndighed så er der sku ikke nogen vej tilbage.... jeg hvade sådan lyst til og slå hende så hun ikke gjord det...

Anmeld

17. februar 2009

Miamaja

det er et af de programmer der er lidt som et faersel uheld - man kan bare ikke lade vaere med at kikke!

Anmeld

17. februar 2009

Mutti2

Familien Madsen skriver:

Jeg forstår det godt nok heller ikke.
Og at hun gav op efter så kort tid. jeg forstår måske godt at hun spørger faren om han kan tage ham nogle dage, så hun lige kan få det bedre, men fandme ikke i 3 mdr.... og give op med at kæmpe efter en 3 mdr... det kunne jeg sgu ikke... jeg havde kæmpet med næb og klør, til mine dages ende.

Men man får sgu ondt af hende, og af at hun ikke er stærk nok til at kæmpe. stakkels stakkels Katharina.

Anmeld

18. februar 2009

H+S Skjolgborg.

kan ikke tag den kanal desværre eller ville jeg gerne se det......

Anmeld

18. februar 2009

Mca<3

Det er synd for Katharina , men ærligt ???
Er sønnen ike bedre stillet hos sin far ??
Hun kan dårligt styre det barn hun har i forvejen ...

Anmeld

18. februar 2009

Drengenesmor

Miamaja skriver:

det er et af de programmer der er lidt som et faersel uheld - man kan bare ikke lade vaere med at kikke!

undskyld mig....

Ser ikke det program og har aldrig set et eneste af dem.

Meget apropos i disse dage, med det unge forældrepar på13 år,- måske man skulle lade være at gøre det så idyllisk, at være ung mor, så det ikke er noget de unge mennesker ligefrem stræber efter.

Jeg siger ikke at tv-programmet er direkte årsag til at det par venter sig, men jeg siger bare at jeg synes at de reality programmer gør mere skade end gavn.

Der er absolut ikke noget godt i dem, de gør ingenting godt for seerne, man lærer ikke noget konstruktiv brugbart,- det er ude af øje og sind, næsten inden det er kommet ind,- væk med dem, og lad os få nogle skønne programmer fra discovery, de kan lave programmer som gør en noget godt, og sørger for hjerneaktivitet, eftertænksomhed og nytænkning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.