Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: nu er jeg altså chokeret
nu er jeg altså chokeret
Hvorfor?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
bulderfiz skriver: Hvorfor?
havde lige overbevist mig selv om at det var en skygge streg
Anonym skriver: jeg tænkte at jeg også vil vente til søndag hvis mens ikke kommer. altså stoppede først ppiller sidste måned. så ved ikke om min cyklus er normal . men hvis jeg tæller dage så har jeg test dag i dag
jeg tænkte at jeg også vil vente til søndag hvis mens ikke kommer.
altså stoppede først ppiller sidste måned. så ved ikke om min cyklus er normal . men hvis jeg tæller dage så har jeg test dag i dag
Jeg håber den er derKrydser alt hvad jeg kan.Du må lige lave en opdate hvor du henvender til denne tråd
Kruse90 skriver: Jeg håber den er derKrydser alt hvad jeg kan.Du må lige lave en opdate hvor du henvender til denne tråd
ja det kan du tro
sidder bare med tvivlen. da den ikke kom lige med det samme som den anden men lidt efter..
men prøver igen søndag
Anonym skriver: sidder bare med tvivlen. da den ikke kom lige med det samme som den anden men lidt efter.. men prøver igen søndag
Det var da en go overraskelse at skrive herinde så
Vi glæder os til en update
Frk-Lotusblomst skriver: Nej, vil helt sikkert mene det er en svag positiv test. og ikke en skyggestreg. Tag en mere om et par dage. Et forsigtigt tillykke herfra.
Nej, vil helt sikkert mene det er en svag positiv test. og ikke en skyggestreg. Tag en mere om et par dage. Et forsigtigt tillykke herfra.
jeg må teste søndag morgen
tak
Anonym skriver: jeg må teste søndag morgen tak
Frk-Lotusblomst skriver: Det synes jeg du skal ja. Glæder mig til en opdate. God weekend.
Det synes jeg du skal ja. Glæder mig til en opdate. God weekend.
jaa. smider lige en update herind når det er
og i lige måde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128