Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg ved ikke helt hvad en skyggestreg er..
men kan i svare på om dette er en skyggestreg?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg vil mene den er svagt positiv En skyggestreg er (tror jeg!) en negativ test, som viser en streg uden farve i. Men jeg kan da se et snært af rød på¨den test der
Anonym skriver: jeg ved ikke helt hvad en skyggestreg er.. men kan i svare på om dette er en skyggestreg?
Jeg synes faktisk at det ligner en rigtig streg Test igen om 2-3 dage
Forsigtigt tillykke herfra
Ps... Min så ud som den der. Og der er kommet et stk dejlig baby ud af det
Så tillykke herfra!
hmm... den ser positiv ud (med farve), men MEGET utydeligt.
Jeg ville nok teste igen om et par dage for at være sikker
Held og lykke, krydser for dig!
hvis min cyklus er normal. så har jeg nemlig test dag i dag.
men er virkelig i tvivl så vil lige høre jer der har set disse test nogle gange herinde før..
Jeg tror ikke dette er en skyggestreg.Hvornår skulle du have din mens hvis den skulle komme?(krydser for at den ikke gør)Jeg tror denne streg bliver tydeligere om en par dagPrøve at tage en test igen på søndag
nu er jeg altså chokeret
Kruse90 skriver: Jeg tror ikke dette er en skyggestreg.Hvornår skulle du have din mens hvis den skulle komme?(krydser for at den ikke gør)Jeg tror denne streg bliver tydeligere om en par dagPrøve at tage en test igen på søndag
jeg tænkte at jeg også vil vente til søndag hvis mens ikke kommer.
altså stoppede først ppiller sidste måned. så ved ikke om min cyklus er normal . men hvis jeg tæller dage så har jeg test dag i dag
tog en test sidste torsdag af samme mærke..der var ej den farve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128