De der skide hjælpe veer? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Mor til Mike

Benjamins'mor skriver:

Hehe så lidt. Der kommer nye afsnit af sæson 8 hver tirsdag aften, bare så du ved det så du fx. også har noget at lave når du går på barsel hjemme med baby og skal bruge tiden.

Uhh dejligt smart at man kan se det derover! Så har jeg da i hvert fald noget at gå i krig med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Benjamins'mor

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Uhh dejligt smart at man kan se det derover! Så har jeg da i hvert fald noget at gå i krig med 

Ja.
De kommer hver tirsdag aften efter de er blevet vist på amerikansk tv, for de er jo foran derovre. Men der er dog ikke undertekster på, men synes dog ikke selv det er svært at forstå, og jeg er ikke super god til engelsk.

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Der er så også resten af sæson 7, har set med hele vejen til det afsnit der kom i tirsdags, så nu er jeg ligeså utålmodig som da jeg så det i tv, hvor det kun kommer hver onsdag, fordi jeg er kommet så godt med hehe. Lidt træls, og så er det endda sidste sæson der køre på amerikansk tv nu.

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

Benjamins'mor skriver:

Der er så også resten af sæson 7, har set med hele vejen til det afsnit der kom i tirsdags, så nu er jeg ligeså utålmodig som da jeg så det i tv, hvor det kun kommer hver onsdag, fordi jeg er kommet så godt med hehe. Lidt træls, og så er det endda sidste sæson der køre på amerikansk tv nu.

Så sæson 7 for læææænge siden! eller noget af den.. Indtil Gabrielle finder ud af at hendes datter ikke er hendes egen og møder hendes  rigtige og alt det.. og så stoppede jeg med at se det fordi jeg fik en OD af det, så har vidst også lidt at afhente der, tror jeg? er ikke sikker på jeg så hele sæson 7 færdig! Men jeg bliver bare så afhængig af det at så når et afsnit stopper bliver jeg tøsefornærmet hvis jeg ikke kan se det næste :p 

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Så sæson 7 for læææænge siden! eller noget af den.. Indtil Gabrielle finder ud af at hendes datter ikke er hendes egen og møder hendes  rigtige og alt det.. og så stoppede jeg med at se det fordi jeg fik en OD af det, så har vidst også lidt at afhente der, tror jeg? er ikke sikker på jeg så hele sæson 7 færdig! Men jeg bliver bare så afhængig af det at så når et afsnit stopper bliver jeg tøsefornærmet hvis jeg ikke kan se det næste :p 

Årh, kender det alt for godt. Hvad er OD?
Hmm, altså i tv er de vidst ikke nået så meget længere end dertil. Hmm.

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

Benjamins'mor skriver:

Årh, kender det alt for godt. Hvad er OD?
Hmm, altså i tv er de vidst ikke nået så meget længere end dertil. Hmm.

Overdosis ..

Nååeh..

Anmeld

19. november 2011

Benjamins'mor

Overdosis ..

Nååeh..

Haha nårh okay.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.