De der skide hjælpe veer? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Mor til Mike

Emmamusen2010 skriver:

Jeg havde det næsten på samme måde. De begyndte en tirsdag aften men var ikke slemme, men det blev de når jeg lagde mig ned. Sådan blev det ved til lørdag hvor jeg endelig havde åbnet mig 4 cm. veerne kom aldrig rigtig igang af sig selv men først da vandet blev taget, men så gik det også rigtig hurtigt

håber da jeg føder før igangsættelses datoen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Emmamusen2010

Ja det   for

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Hej smukke ...

Jeg oplevede det også da jeg var gravid med Liva.

Havde mange plukkeveer samt optaktsveer i en uges tid før jeg fødte og her kom de hver aften netop med 10 min. mellemrum som du beskriver. Hver aften håbede jeg inderligt der ville ske mere, men som oftest gik det væk når jeg gik i seng.

Krydser fingre og sender masser af vestøv afsted til dig, du er heldigvis tættere på målet end nogensinde før!

Her havde jeg optakstveer en onsdag aften, de forsvandt om natten og regnede ikke med at der var en fødsel i nærheden men torsdag formiddag gik det løs.

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

BigBabyWish skriver:

Hej smukke ...

Jeg oplevede det også da jeg var gravid med Liva.

Havde mange plukkeveer samt optaktsveer i en uges tid før jeg fødte og her kom de hver aften netop med 10 min. mellemrum som du beskriver. Hver aften håbede jeg inderligt der ville ske mere, men som oftest gik det væk når jeg gik i seng.

Krydser fingre og sender masser af vestøv afsted til dig, du er heldigvis tættere på målet end nogensinde før!

Her havde jeg optakstveer en onsdag aften, de forsvandt om natten og regnede ikke med at der var en fødsel i nærheden men torsdag formiddag gik det løs.

Lyder godt! Det giver mig lidt mere håb, at det faktisk kan ende med at blive til noget, er så træt af at skulle vente til igangsættelsen

Heldigvis er det tættere på end nogensinde, men nøøøøj det stadig så skide hårdt! det føles bare som om at hver en time er en evighed! 

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Lyder godt! Det giver mig lidt mere håb, at det faktisk kan ende med at blive til noget, er så træt af at skulle vente til igangsættelsen

Heldigvis er det tættere på end nogensinde, men nøøøøj det stadig så skide hårdt! det føles bare som om at hver en time er en evighed! 

Jeg kender det ALT for godt og kan fuldt ud forstå dig, kan tydeligt huske hvor uendelig lang den sidste ventetid føltes og jeg troede aldrig jeg skulle føde!

Er din slimprop gået eller er der andre tegn på at fødslen er nær?

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Jeg havde det sådan i 7-14 dage, og der skete ikke noget, så til sidst sat de mig igang.

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

BigBabyWish skriver:

Jeg kender det ALT for godt og kan fuldt ud forstå dig, kan tydeligt huske hvor uendelig lang den sidste ventetid føltes og jeg troede aldrig jeg skulle føde!

Er din slimprop gået eller er der andre tegn på at fødslen er nær?

Det forfærdeligt den ventetid, heldigvis er man ikke den eneste! 

Jeg ved det faktisk ikke rigtigt.. Jeg tror den er gået uden jeg har bemærket det ..

Men ellers er der ingen tegn udover de hjælpeveer, nok også derfor det føles somom han aldrig nogensinde kommer.. 

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Det forfærdeligt den ventetid, heldigvis er man ikke den eneste! 

Jeg ved det faktisk ikke rigtigt.. Jeg tror den er gået uden jeg har bemærket det ..

Men ellers er der ingen tegn udover de hjælpeveer, nok også derfor det føles somom han aldrig nogensinde kommer.. 

Bare rolig søde, han skal nok komme ..

Og nok mindst når du venter det.

her havde jeg indstillet mig på at jeg ikke skulle føde før jeg blev sat i gang. hvis din slimprop er gået sker der nok snart mere når du er gået over termin. min gik over flere dage og der var jeg ihvertfald ikke i tvivl om at det var slimproppen.

Anmeld

18. november 2011

Benjamins'mor

Det sker dog desværre at flere og flere bliver sat igang. Jeg håbede også sådan mit bare gik ordentligt igang af sig selv, men det skete bare aldrig. Fik ikke engang rigtige veer da mit vand gik.

Anmeld

18. november 2011

Mor til Mike

BigBabyWish skriver:

Bare rolig søde, han skal nok komme ..

Og nok mindst når du venter det.

her havde jeg indstillet mig på at jeg ikke skulle føde før jeg blev sat i gang. hvis din slimprop er gået sker der nok snart mere når du er gået over termin. min gik over flere dage og der var jeg ihvertfald ikke i tvivl om at det var slimproppen.

Dejligt med noget opmuntring, tak smukke! 

Er også ret sikker på det nok skal komme når jeg mindst venter det, skal bare lade være med at konstant fokusere på det..

Så kan det være at min ikke er gået endnu, for jeg har ikke rigtigt bemærket noget der kunne være en eventuel slimprop 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.